În doar șase ore de Black Friday, românii au făcut tranzacții de 236 de milioane de lei, în creștere cu 10% față de anul trecut

cumparaturi online card foto pexels-karolina-grabowska sursa foto: Pexels/ Karolina Grabowska

Volumele totale tranzacţionate de Black Friday, în România, au ajuns la 236,16 milioane de lei, după şase ore de la debutul campaniei, în creştere cu aproape 10% faţă de rezultatele înregistrate la ediţia din 2020, reiese din datele publicate în timp real de PayU România și citate de Agerpres.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Numărul total al tranzacţiilor, consemnate la ora 13:15, a ajuns la 377.728, mai multe cu peste o treime raportat la anul precedent, în timp ce la capitolul plăţilor cu un singur click s-au înregistrat volume de aproape 140 de milioane de lei, în creştere cu 25,85%, de la an la an.

Potrivit sursei citate, numărul total al plăţilor cu un click s-a cifrat la 251.604, cu circa 64% peste rezultatul din anul precedent.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

În ceea ce priveşte tranzacţiile cross-border, datele PayU arată un volum de aproape 15 milioane de lei (+16,16%), iar numărul acestui tip de tranzacţii era de 31.322 (+46,27%).

În topul ţărilor din care s-au realizat achiziţii în campania din România a Black Friday, în funcţie de banca emitentă, se află Marea Britanie, cu un număr al tranzacţiilor de 17.882 (+57,49%), Ucraina (10.402 tranzacţii, +33,44%) şi SUA (1.038 tranzacţii, +3,34%).

Pe lista produselor favorite comandate continuă să conducă segmentul IT&C – cu 252.755 de tranzacţii (+67,19%), urmat de eTal (105.525 tranzacţii, +28,32%) şi Îmbrăcăminte (11.196 tranzacţii, +2,98%).