Volumele totale tranzacţionate de Black Friday, în România, au ajuns la 236,16 milioane de lei, după şase ore de la debutul campaniei, în creştere cu aproape 10% faţă de rezultatele înregistrate la ediţia din 2020, reiese din datele publicate în timp real de PayU România și citate de Agerpres.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Numărul total al tranzacţiilor, consemnate la ora 13:15, a ajuns la 377.728, mai multe cu peste o treime raportat la anul precedent, în timp ce la capitolul plăţilor cu un singur click s-au înregistrat volume de aproape 140 de milioane de lei, în creştere cu 25,85%, de la an la an.

Potrivit sursei citate, numărul total al plăţilor cu un click s-a cifrat la 251.604, cu circa 64% peste rezultatul din anul precedent.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

În ceea ce priveşte tranzacţiile cross-border, datele PayU arată un volum de aproape 15 milioane de lei (+16,16%), iar numărul acestui tip de tranzacţii era de 31.322 (+46,27%).

În topul ţărilor din care s-au realizat achiziţii în campania din România a Black Friday, în funcţie de banca emitentă, se află Marea Britanie, cu un număr al tranzacţiilor de 17.882 (+57,49%), Ucraina (10.402 tranzacţii, +33,44%) şi SUA (1.038 tranzacţii, +3,34%).

Pe lista produselor favorite comandate continuă să conducă segmentul IT&C – cu 252.755 de tranzacţii (+67,19%), urmat de eTal (105.525 tranzacţii, +28,32%) şi Îmbrăcăminte (11.196 tranzacţii, +2,98%).