Compania de curierat Cargus estimează un volum al livrărilor în creştere cu peste 60% până la finele lunii noiembrie şi anunţă investiţii pe fluxul operaţional, în faza finală de livrare şi în soluţii IT şi de comunicare cu destinatarii finali, transmite Agerpres.
“Ultimele două luni din an reprezintă vârful de sezon pe piaţa de curierat din România. Black Friday a fost doar începutul, volumul de colete livrate urmând să crească semnificativ până la Crăciun. Cargus se aşteaptă la o creştere de cel puţin 60% a numărului de colete manipulate, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. În aceste condiţii, Cargus România şi-a optimizat procesul de livrare prin deschiderea a opt noi depozite de dimensiuni mai mari, dotate cu sisteme de sortare semiautomate, ce asigură dublarea capacităţii de sortare a acestora, iar investiţia realizată pentru depozitul din Braşov, dotat, acum, cu un sistem automat de sortare, a generat triplarea capacităţii operaţionale pentru zona deservită. Toate eforturile depuse pentru îmbunătăţirea experienţei clienţilor săi au permis companiei Cargus să aibă cea mai bună rată de livrare de pe piaţă – 92% din totalul livrărilor ajung la destinatarii lor în ziua următoare preluării – şi să reducă numărul total de reclamaţii înregistrate cu o treime. Astfel, deloc întâmplător, echipa Cargus a obţinut nu mai puţin de patru premii în cadrul Romanian Contact Center Awards 2021”, au menționat reprezentanții companiei
Cargus are, în prezent, peste 5.000 de angajaţi şi colaboratori care oferă servicii de curierat printr-o reţea naţională de 200 Ship & Go, unde clienţii pot ridica sau trimite pachete pentru livrare, cinci centre naţionale de sortare, 51 de centre operaţionale şi o echipă de peste 2.500 de curieri care efectuează peste 50 de milioane de livrări pe an.
La începutul anului 2019, Cargus a fost preluat de Mid Europa Partners Investment Fund, unul dintre cei mai activi investitori din România.