Macromex, companie din industria alimentară care deține în portofoliu mai multe branduri de produse congelate, lansează o platformă digitală dedicată sectorului HoReCA, anunță reprezentanții firmei. Aceasta include ofertă de materie primă, meniuri cu rețete adaptate locației, calculatoare de eficientizare a businessului și ar trebui să contribuie la scăderea costurilor și creșterea productivității unităților din industrie.
„Locațiile Horeca se confruntă astăzi cu o creștere a prețurilor la materiile prime, lipsa personalului, reducerea traficului și o presiune mare venită dinspre consumatori, pentru care experiența offline în Horeca s-a transformat în experiența de a comanda online din locațiile Horeca. Înțelegem dificultatea prin care trece industria Horeca – piața s-a contractat deja cu până la 70%”, declară Albert Davidoglu, CEO, Macromex.
În acest context, Macromex Horeca ar contrubui la creșterea productivității în bucătărie, reducerea pierderilor, scăderea timpilor de preparare a rețetelor, susțin reprezentanții platformei.
Soluția este și o reacție la “nivelul exploziv” al cererilor online, de livrare, care se adaugă cererilor fizice, în restaurante.
Conform analizei Macromex, fiecare meniu pregătit aduce, în comparație cu achiziția individuală a ingredientelor, reducerea timpilor de preparare, reducerea pierderilor, creșterea productivității – fiecare meniu la cheie din oferta Macromex Horeca ar aduce și economii de timp, de până la 35 de minute pentru fiecare rețetă preparată, susțin inițiatorii proiectuliui.
Macromex Horeca include calculatoare automate de cost. Acestea arată, în funcție de rețetă și de ingrediente, costul real al achiziției și economiile față de ingredientele cumpărate din diverse surse. Pe site se găsesc meniuri personalizate pe tipuri de locații, în funcție de specific, de la tradițional, la etnic sau vegetarian, variante de meniuri editabile, predefinite, dar și rețetele complete, adaptate inclusiv pentru comenzile online și livrări.
Macromex este e activ în industria de produse alimentare, pe segmentul de produse congelate, cu un portofoliu de branduri precum Edenia, Corso, La Strada, Azuris şi branduri partenere: Philadelphia, La Lorraine, Farm Frites Dr. Oetker (Inedit, Paula), Mars, Haagen Dasz.