Macromex, companie din industria alimentară care deține în portofoliu mai multe branduri de produse congelate, lansează o platformă digitală dedicată sectorului HoReCA, anunță reprezentanții firmei. Aceasta include ofertă de materie primă, meniuri cu rețete adaptate locației, calculatoare de eficientizare a businessului și ar trebui să contribuie la scăderea costurilor și creșterea productivității unităților din industrie.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

„Locațiile Horeca se confruntă astăzi cu o creștere a prețurilor la materiile prime, lipsa personalului, reducerea traficului și o presiune mare venită dinspre consumatori, pentru care experiența offline în Horeca s-a transformat în experiența de a comanda online din locațiile Horeca. Înțelegem dificultatea prin care trece industria Horeca – piața s-a contractat deja cu până la 70%”, declară Albert Davidoglu, CEO, Macromex.

În acest context, Macromex Horeca ar contrubui la creșterea productivității în bucătărie, reducerea pierderilor, scăderea timpilor de preparare a rețetelor, susțin reprezentanții platformei.

Analize Economedia

auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania

Soluția este și o reacție la “nivelul exploziv” al cererilor online, de livrare, care se adaugă cererilor fizice, în restaurante.

Conform analizei Macromex, fiecare meniu pregătit aduce, în comparație cu achiziția individuală a ingredientelor, reducerea timpilor de preparare, reducerea pierderilor, creșterea productivității – fiecare meniu la cheie din oferta Macromex Horeca ar aduce și economii de timp, de până la 35 de minute pentru fiecare rețetă preparată, susțin inițiatorii proiectuliui.

Macromex Horeca include calculatoare automate de cost. Acestea arată, în funcție de rețetă și de ingrediente, costul real al achiziției și economiile față de ingredientele cumpărate din diverse surse. Pe site se găsesc meniuri personalizate pe tipuri de locații, în funcție de specific, de la tradițional, la etnic sau vegetarian, variante de meniuri editabile, predefinite, dar și rețetele complete, adaptate inclusiv pentru comenzile online și livrări.

Macromex este e activ în industria de produse alimentare, pe segmentul de produse congelate, cu un portofoliu de branduri precum Edenia, Corso, La Strada, Azuris şi branduri partenere: Philadelphia, La Lorraine, Farm Frites Dr. Oetker (Inedit, Paula), Mars, Haagen Dasz.