Companie din industria alimentară lansează platformă digitală pentru firmele din HoReCa

meniu foto Foto: Platforma Macromex

Macromex, companie din industria alimentară care deține în portofoliu mai multe branduri de produse congelate, lansează o platformă digitală dedicată sectorului HoReCA, anunță reprezentanții firmei. Aceasta include ofertă de materie primă, meniuri cu rețete adaptate locației, calculatoare de eficientizare a businessului și ar trebui să contribuie la scăderea costurilor și creșterea productivității unităților din industrie.

„Locațiile Horeca se confruntă astăzi cu o creștere a prețurilor la materiile prime, lipsa personalului, reducerea traficului și o presiune mare venită dinspre consumatori, pentru care experiența offline în Horeca s-a transformat în experiența de a comanda online din locațiile Horeca. Înțelegem dificultatea prin care trece industria Horeca – piața s-a contractat deja cu până la 70%”, declară Albert Davidoglu, CEO, Macromex.

În acest context, Macromex Horeca ar contrubui la creșterea productivității în bucătărie, reducerea pierderilor, scăderea timpilor de preparare a rețetelor, susțin reprezentanții platformei.

Analize Economedia

economie razboi bani
romania germania
concedieri dreamstime
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Soluția este și o reacție la “nivelul exploziv” al cererilor online, de livrare, care se adaugă cererilor fizice, în restaurante.

Conform analizei Macromex, fiecare meniu pregătit aduce, în comparație cu achiziția individuală a ingredientelor, reducerea timpilor de preparare, reducerea pierderilor, creșterea productivității – fiecare meniu la cheie din oferta Macromex Horeca ar aduce și economii de timp, de până la 35 de minute pentru fiecare rețetă preparată, susțin inițiatorii proiectuliui.

Macromex Horeca include calculatoare automate de cost. Acestea arată, în funcție de rețetă și de ingrediente, costul real al achiziției și economiile față de ingredientele cumpărate din diverse surse. Pe site se găsesc meniuri personalizate pe tipuri de locații, în funcție de specific, de la tradițional, la etnic sau vegetarian, variante de meniuri editabile, predefinite, dar și rețetele complete, adaptate inclusiv pentru comenzile online și livrări.

Macromex este e activ în industria de produse alimentare, pe segmentul de produse congelate, cu un portofoliu de branduri precum Edenia, Corso, La Strada, Azuris şi branduri partenere: Philadelphia, La Lorraine, Farm Frites Dr. Oetker (Inedit, Paula), Mars, Haagen Dasz.