Companie din industria alimentară lansează platformă digitală pentru firmele din HoReCa

meniu foto Foto: Platforma Macromex

Macromex, companie din industria alimentară care deține în portofoliu mai multe branduri de produse congelate, lansează o platformă digitală dedicată sectorului HoReCA, anunță reprezentanții firmei. Aceasta include ofertă de materie primă, meniuri cu rețete adaptate locației, calculatoare de eficientizare a businessului și ar trebui să contribuie la scăderea costurilor și creșterea productivității unităților din industrie.

„Locațiile Horeca se confruntă astăzi cu o creștere a prețurilor la materiile prime, lipsa personalului, reducerea traficului și o presiune mare venită dinspre consumatori, pentru care experiența offline în Horeca s-a transformat în experiența de a comanda online din locațiile Horeca. Înțelegem dificultatea prin care trece industria Horeca – piața s-a contractat deja cu până la 70%”, declară Albert Davidoglu, CEO, Macromex.

În acest context, Macromex Horeca ar contrubui la creșterea productivității în bucătărie, reducerea pierderilor, scăderea timpilor de preparare a rețetelor, susțin reprezentanții platformei.

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

Soluția este și o reacție la “nivelul exploziv” al cererilor online, de livrare, care se adaugă cererilor fizice, în restaurante.

Conform analizei Macromex, fiecare meniu pregătit aduce, în comparație cu achiziția individuală a ingredientelor, reducerea timpilor de preparare, reducerea pierderilor, creșterea productivității – fiecare meniu la cheie din oferta Macromex Horeca ar aduce și economii de timp, de până la 35 de minute pentru fiecare rețetă preparată, susțin inițiatorii proiectuliui.

Macromex Horeca include calculatoare automate de cost. Acestea arată, în funcție de rețetă și de ingrediente, costul real al achiziției și economiile față de ingredientele cumpărate din diverse surse. Pe site se găsesc meniuri personalizate pe tipuri de locații, în funcție de specific, de la tradițional, la etnic sau vegetarian, variante de meniuri editabile, predefinite, dar și rețetele complete, adaptate inclusiv pentru comenzile online și livrări.

Macromex este e activ în industria de produse alimentare, pe segmentul de produse congelate, cu un portofoliu de branduri precum Edenia, Corso, La Strada, Azuris şi branduri partenere: Philadelphia, La Lorraine, Farm Frites Dr. Oetker (Inedit, Paula), Mars, Haagen Dasz.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: