Finanțele și băncile, printre domeniile care au derulat cele mai multe campanii cu influenceri în 2021

influencer social media Sursa foto: Pixabay

Finanțele și băncile (31,6%) au fost printre principalele domenii care au derulat campanii cu influenceri prin MOCAPP, o platformă digitală pentru campanii de Influencer Marketing. Acestea au fost urmate de fashion și branduri (21,1%), gadgeturi și smartphone-uri (18,4%), educație (10,5%), parenting (10,5%), beauty și make-up (7,9%), potrivit unei analize realizate de platforma digitală.

Din 2021, companiile au început să își targeteze mai bine publicul și să îl abordeze acolo unde se află. Brandurile s-au uitat mai degrabă la calitatea unei comunități (interese, nivel de engagament), decât la domeniul de specializare al creatorilor de conținut. Este o altă tendință a anului, iar cifrele platformei vin în susținerea ei.

„Cu toate provocările sale și presiunile puse pe bugete, anul 2021 a fost mai ușor pentru cei care au investit deja în digitalizare, obligatorie pentru companiile care vor își continue activitatea. În acest context, promovarea în Social Media a devenit norma, nu excepția, iar bugetele investite în Influencer Marketing au crescut (13 milioane euro valoarea estimată a pieței), la fel si audiențele, datorită numărului utilizatorilor din Social Media: 12 milioane persoane, cu 9% mai mult decât în 2020, majoritatea accesând rețelele de pe device-uri mobile”, spune Florin Grozea, CEO MOCAPP.

Analize Economedia

criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
concedieri dreamstime
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic

Sursă: MOCAPP

Topul domeniilor de specializare a influencerilor în 2021

În același timp, un top al nișelor cu cel mai mare interes pentru companii în 2021 arată că brandurile își extind tot mai mult zonele de interes, apelând la influenceri din sport sau de comedie.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

1. Fashion & Brands (23,2%)
2. Travel (19,6%)
3. Beauty & Make-up (17,9%)
4. Parenting (14,3%)
5. Comedy (14,3%)
6. Sports & Free Time (10,7%)

Sursă: MOCAPP

Instagram, favoritul brandurilor pentru promovarea online

Brandurile au ales să ajungă cel mai ușor la consumatorii lor prin promovare pe canale media ca Instagram (79%), YouTube (8%) și TikTok (5%), la același nivel cu Facebook în 2021, în creștere de peste 200% față de 2020.

Clasamentul formatelor utilizate în campanii:

Instagram Story: 42,1%
Intagram Post: 30,7%
Instagram Video: 5,8%
YouTube Insert Video: 5,2%
TikTok Video: 5,2%
Facebook Post: 4,4%
Blog Advertorial: 3,6%
YouTube Dedicated Video: 2,3%
Facebook Video: 0,7%

Sursă: MOCAPP