Vânzările cu amănuntul din SUA au crescut cu 8,5% în timpul sezonului de cumpărături de sărbători din acest an, de la 1 noiembrie până la 24 decembrie, potrivit unui raport publicat duminică de Mastercard, susţinute de creşterea traficului prin magazine, pe fondul preocupărilor legate de lipsurile de produse din lanţul de aprovizionare şi de creşterea numărului de cazuri de Covid-19, precum şi de comerţul electronic, transmite Reuters, citat de News.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Vânzările online din SUA au crescut cu 11% în sezonul de cumpărături de sărbători din acest an, potrivit raportului Mastercard SpendingPulse, subliniind încă o dată rolul pandemiei de Covid-19 în transformarea obiceiurilor de cumpărături ale clienţilor.

Vânzările de comerţ electronic din perioada sărbătorilor au reprezentat 20,9% din totalul vânzărilor cu amănuntul în acest an, arată datele, menţionând că sectorul continuă să înregistreze o creştere, deoarece consumatorii se bucură de uşurinţa de a naviga şi de a cumpăra în confortul casei lor.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

”Cumpărătorii au fost dornici să-şi asigure cadourile înainte de aglomeraţia din magazine, discuţiile despre lanţurile de aprovizionare şi problemele legate de de forţei de muncă trimiţând consumatorii online şi către magazine”, a declarat un consultant senior al Mastercard, Steve Sadove, într-un comunicat.

Sectoare precum cel al bijuteriilor şi cel al electronicelor au continuat să înregistreze o creştere, deoarece o reducere a cheltuielilor cu mesele în oraş, călătoriile şi petrecerea timpului liber i-a încurajat pe cumpărători să facă alte achiziţii.

Vânzările de bijuterii au crescut cu 32% faţă de 2020, iar vânzările de electronice au urcat cu 16,2%, se arată în raport.

Raportul SpendingPulse urmăreşte cheltuielile combinând activitatea de vânzări din reţeaua de plăţi Mastercard cu estimări de plăţi în numerar şi alte forme de plată, dar exclude vânzările de automobile.