C&A vrea ca jumătate din vânzările sale să provină din comerțul online, până în 2025. În prezent, canalul online reprezintă aproximativ o cincime din vânzările totale ale lanțului de modă

C&A Sursă: C&A

Retailerul de haine C&A vrea ca până cel târziu în 2025 jumătate din vânzările sale să provină din comerțul online. Giny Boer, CEO-ul companiei, intenționează speră să ajungă la mai mulți tineri concentrându-se mai intens pe canalul online.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

În prezent, canalul online reprezintă aproximativ o cincime din vânzările totale ale lanțului de modă. Astfel, această proporție trebuie să se dubleze în mai puțin de cinci ani, spune Boer. Cu toate acestea, CEO-ul este deja mulțumit de progresul substanțial al companiei, de când a plecat de la Ikea în urmă cu un an și a preluat conducerea C&A Europe. În acel an, vânzările online s-au dublat deja, în principal datorită implementării unui al doilea centru de distribuție în Poznan, Polonia. Retailerul va deschide un al treilea depozit în Kamen, Germania, peste șase luni.

„Acest lucru ne va permite să livrăm mult mai rapid în viitor”, a spus Boer într-un interviu pentru ziarul german Handelsblatt.

Analize Economedia

Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar

Accentul pe online ar trebui să atragă și generațiile tinere către produsele C&A. Parteneriatul cu Zalando, o companie germană multinațională de comerț electronic cu sediul în Berlin, Germania, care va intra pe piața din România în 2022, alături de creșterea afacerilor în canalul online ar trebui să genereze jumătate din cifra de afaceri din e-commerce până cel târziu în 2025.

În urmă cu o lună și jumătate, lanțul de modă a anunțat deja că va trebui să se modernizeze și că ar putea concedia mai mulți oameni.

În 2018, C&A a fost al nouălea cel mai de succes retailer de îmbrăcăminte și accesorii la nivel mondial, după profit. În 2021, veniturile C&A s-au ridicat la 6,715 miliarde euro, potrivit site-ului Statista.