C&A vrea ca jumătate din vânzările sale să provină din comerțul online, până în 2025. În prezent, canalul online reprezintă aproximativ o cincime din vânzările totale ale lanțului de modă

C&A Sursă: C&A

Retailerul de haine C&A vrea ca până cel târziu în 2025 jumătate din vânzările sale să provină din comerțul online. Giny Boer, CEO-ul companiei, intenționează speră să ajungă la mai mulți tineri concentrându-se mai intens pe canalul online.

În prezent, canalul online reprezintă aproximativ o cincime din vânzările totale ale lanțului de modă. Astfel, această proporție trebuie să se dubleze în mai puțin de cinci ani, spune Boer. Cu toate acestea, CEO-ul este deja mulțumit de progresul substanțial al companiei, de când a plecat de la Ikea în urmă cu un an și a preluat conducerea C&A Europe. În acel an, vânzările online s-au dublat deja, în principal datorită implementării unui al doilea centru de distribuție în Poznan, Polonia. Retailerul va deschide un al treilea depozit în Kamen, Germania, peste șase luni.

„Acest lucru ne va permite să livrăm mult mai rapid în viitor”, a spus Boer într-un interviu pentru ziarul german Handelsblatt.

Analize Economedia

criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
concedieri dreamstime
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Accentul pe online ar trebui să atragă și generațiile tinere către produsele C&A. Parteneriatul cu Zalando, o companie germană multinațională de comerț electronic cu sediul în Berlin, Germania, care va intra pe piața din România în 2022, alături de creșterea afacerilor în canalul online ar trebui să genereze jumătate din cifra de afaceri din e-commerce până cel târziu în 2025.

În urmă cu o lună și jumătate, lanțul de modă a anunțat deja că va trebui să se modernizeze și că ar putea concedia mai mulți oameni.

În 2018, C&A a fost al nouălea cel mai de succes retailer de îmbrăcăminte și accesorii la nivel mondial, după profit. În 2021, veniturile C&A s-au ridicat la 6,715 miliarde euro, potrivit site-ului Statista.