Retailerul de haine C&A vrea ca până cel târziu în 2025 jumătate din vânzările sale să provină din comerțul online. Giny Boer, CEO-ul companiei, intenționează speră să ajungă la mai mulți tineri concentrându-se mai intens pe canalul online.
În prezent, canalul online reprezintă aproximativ o cincime din vânzările totale ale lanțului de modă. Astfel, această proporție trebuie să se dubleze în mai puțin de cinci ani, spune Boer. Cu toate acestea, CEO-ul este deja mulțumit de progresul substanțial al companiei, de când a plecat de la Ikea în urmă cu un an și a preluat conducerea C&A Europe. În acel an, vânzările online s-au dublat deja, în principal datorită implementării unui al doilea centru de distribuție în Poznan, Polonia. Retailerul va deschide un al treilea depozit în Kamen, Germania, peste șase luni.
„Acest lucru ne va permite să livrăm mult mai rapid în viitor”, a spus Boer într-un interviu pentru ziarul german Handelsblatt.
Accentul pe online ar trebui să atragă și generațiile tinere către produsele C&A. Parteneriatul cu Zalando, o companie germană multinațională de comerț electronic cu sediul în Berlin, Germania, care va intra pe piața din România în 2022, alături de creșterea afacerilor în canalul online ar trebui să genereze jumătate din cifra de afaceri din e-commerce până cel târziu în 2025.
În urmă cu o lună și jumătate, lanțul de modă a anunțat deja că va trebui să se modernizeze și că ar putea concedia mai mulți oameni.
În 2018, C&A a fost al nouălea cel mai de succes retailer de îmbrăcăminte și accesorii la nivel mondial, după profit. În 2021, veniturile C&A s-au ridicat la 6,715 miliarde euro, potrivit site-ului Statista.