C&A vrea ca jumătate din vânzările sale să provină din comerțul online, până în 2025. În prezent, canalul online reprezintă aproximativ o cincime din vânzările totale ale lanțului de modă

C&A Sursă: C&A

Retailerul de haine C&A vrea ca până cel târziu în 2025 jumătate din vânzările sale să provină din comerțul online. Giny Boer, CEO-ul companiei, intenționează speră să ajungă la mai mulți tineri concentrându-se mai intens pe canalul online.

În prezent, canalul online reprezintă aproximativ o cincime din vânzările totale ale lanțului de modă. Astfel, această proporție trebuie să se dubleze în mai puțin de cinci ani, spune Boer. Cu toate acestea, CEO-ul este deja mulțumit de progresul substanțial al companiei, de când a plecat de la Ikea în urmă cu un an și a preluat conducerea C&A Europe. În acel an, vânzările online s-au dublat deja, în principal datorită implementării unui al doilea centru de distribuție în Poznan, Polonia. Retailerul va deschide un al treilea depozit în Kamen, Germania, peste șase luni.

„Acest lucru ne va permite să livrăm mult mai rapid în viitor”, a spus Boer într-un interviu pentru ziarul german Handelsblatt.

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

Accentul pe online ar trebui să atragă și generațiile tinere către produsele C&A. Parteneriatul cu Zalando, o companie germană multinațională de comerț electronic cu sediul în Berlin, Germania, care va intra pe piața din România în 2022, alături de creșterea afacerilor în canalul online ar trebui să genereze jumătate din cifra de afaceri din e-commerce până cel târziu în 2025.

În urmă cu o lună și jumătate, lanțul de modă a anunțat deja că va trebui să se modernizeze și că ar putea concedia mai mulți oameni.

În 2018, C&A a fost al nouălea cel mai de succes retailer de îmbrăcăminte și accesorii la nivel mondial, după profit. În 2021, veniturile C&A s-au ridicat la 6,715 miliarde euro, potrivit site-ului Statista.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: