Holcim și germanii de la Magment lucrează la un beton care poate fi folosit la încărcarea fără fir a mașinilor electrice

Fabrica Holcim Aleșd Sursa foto: Holcim

Producătorul de materiale de construcții Holcim, activ și în România, a încheiat un parteneriat cu startup-ul german Magment cu scopul de a îmbunătăți tehnologia de beton magnetizabil Magment pentru suprafețele drumurilor, care poate fi folosită pentru a încărca fără fir vehiculele electrice în timpul conducerii.

Magment a prezentat pentru prima dată această abordare în 2018 și a intrat într-o cooperare cu furnizorul de servicii de dezvoltare EDAG un an mai târziu, potrivit electrive.com. Magment este beton magnetizabil realizat din ciment și particule magnetice din deșeuri electronice reciclate.

Grupul elvețian de materiale de construcții Holcim numește acum tehnologia o „soluție revoluționară pe bază de beton”, care se așteaptă să reducă nevoia de stații de încărcare și, de asemenea, să economisească timp utilizatorilor. Deși parteneriatul strategic abia a fost anunțat, se pare că cele două companii au lucrat deja împreună în fundal.

Analize Economedia

salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda

„Este posibil de un beton unic cu permeabilitate magnetică ridicată, dezvoltat în comun de echipele de cercetare și dezvoltare ale Holcim și Magment”, au anunțat cele două companii.

Lansarea identifică, de asemenea, următorii pași: tehnologia este în prezent testată de cercetătorii de la Universitatea Purdue din statul american Indiana, inclusiv pe autostrăzile din SUA. Alte aplicații în curs de dezvoltare includ electrificarea podelelor industriale pentru a încărca roboți și stivuitoare în timp ce funcționează.

„La Holcim inovăm pentru a pune betonul în centrul tranziției lumii noastre către net-zero”, spune Edelio Bermejo, șeful Centrului Global de Inovare al Holcim. „Cu Magment, suntem încântați să dezvoltăm soluții concrete pentru a accelera mobilitatea electrică. În parteneriat cu start-up-uri din întreaga lume, depășim constant granițele inovației pentru a deschide calea în sustenabilitate.”

Holcim deţine două fabrici de ciment în Câmpulung şi Aleșd, o staţie de măcinare, 18 staţii ecologice de betoane, trei staţii de agregate, două staţii de lianţi speciali şi trei terminale de ciment în Bucureşti, Turda și Roman. În prezent, Holcim are aproximativ 800 angajați în România.

Grupul de companii Holcim România include Somaco Grup Prefabricate (ce deține cinci fabrici de prefabricate și una de BCA) și Geocycle România (cu trei puncte de lucru pentru pre-tratarea deșeurilor).

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: