Producătorul de materiale de construcții Holcim, activ și în România, a încheiat un parteneriat cu startup-ul german Magment cu scopul de a îmbunătăți tehnologia de beton magnetizabil Magment pentru suprafețele drumurilor, care poate fi folosită pentru a încărca fără fir vehiculele electrice în timpul conducerii.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Magment a prezentat pentru prima dată această abordare în 2018 și a intrat într-o cooperare cu furnizorul de servicii de dezvoltare EDAG un an mai târziu, potrivit electrive.com. Magment este beton magnetizabil realizat din ciment și particule magnetice din deșeuri electronice reciclate.

Grupul elvețian de materiale de construcții Holcim numește acum tehnologia o „soluție revoluționară pe bază de beton”, care se așteaptă să reducă nevoia de stații de încărcare și, de asemenea, să economisească timp utilizatorilor. Deși parteneriatul strategic abia a fost anunțat, se pare că cele două companii au lucrat deja împreună în fundal.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

„Este posibil de un beton unic cu permeabilitate magnetică ridicată, dezvoltat în comun de echipele de cercetare și dezvoltare ale Holcim și Magment”, au anunțat cele două companii.

Lansarea identifică, de asemenea, următorii pași: tehnologia este în prezent testată de cercetătorii de la Universitatea Purdue din statul american Indiana, inclusiv pe autostrăzile din SUA. Alte aplicații în curs de dezvoltare includ electrificarea podelelor industriale pentru a încărca roboți și stivuitoare în timp ce funcționează.

„La Holcim inovăm pentru a pune betonul în centrul tranziției lumii noastre către net-zero”, spune Edelio Bermejo, șeful Centrului Global de Inovare al Holcim. „Cu Magment, suntem încântați să dezvoltăm soluții concrete pentru a accelera mobilitatea electrică. În parteneriat cu start-up-uri din întreaga lume, depășim constant granițele inovației pentru a deschide calea în sustenabilitate.”

Holcim deţine două fabrici de ciment în Câmpulung şi Aleșd, o staţie de măcinare, 18 staţii ecologice de betoane, trei staţii de agregate, două staţii de lianţi speciali şi trei terminale de ciment în Bucureşti, Turda și Roman. În prezent, Holcim are aproximativ 800 angajați în România.

Grupul de companii Holcim România include Somaco Grup Prefabricate (ce deține cinci fabrici de prefabricate și una de BCA) și Geocycle România (cu trei puncte de lucru pentru pre-tratarea deșeurilor).