Compania Naţională Poşta Română a anunţat luni că îşi extinde portofoliul de produse şi demarează procesul de achiziţionare a 3.000 de cutii poştale digitale, investiţia facând parte din strategia investiţională de modernizare şi digitalizare a companiei, cu finanţare externă de 40 milioane de euro.
„Compania Naţională Poşta Română îşi extinde portofoliul de produse şi demarează procesul de achiziţionare a 3.000 de cutii poştale digitale aliniindu-se, astfel, la dinamica evoluţiei pieţei. Investiţia face parte din strategia investiţională de modernizare şi digitalizare a companiei, cu finanţare externă de 40 milioane de euro”, a anunţat compania.
Cutiile poştale urmează să fie amplasate atât în oficiile Poştei Române cu acces non-stop, cât şi în alte oficii poştale şi zone strategice de interes de pe teritoriul ţării, astfel încât să fie accesibile pentru utilizare de către toţi clienţii şi firmele de curierat.
„Investiţia în aceste cutii poştale digitale şi, de asemenea, în liniile automate de sortare face parte dintr-un proiect pe care îl avem în plan pentru dezvoltarea companiei, în beneficiul clienţilor noştri. Acesta este doar punctul de plecare, urmând să derulăm şi alte investiţii menite să îmbunătăţească experienţa clienţilor cu Poşta Română şi să ajute la extinderea companiei, atât în România, cât şi în străinătate. Sunt mândru că mă aflu la conducerea Poştei Române şi că, împreună cu echipa mea, pot demara acest proiect care va transforma compania într-un operator poştal de încredere, dinamic şi de înaltă calitate”, a declarat Valentin Ştefan, directorul general al Poştei Române.
În paralel cu acest proiect, Poşta Română va dezvolta o reţea de livrare pic-up/drop- off pentru magazinele online. Acest serviciu nou este conceput ca urmare a creşterii comerţului electronic şi va oferi o altă opţiune de livrare consumatorilor finali care cumpără online, fiind disponibil în peste 3.000 de locaţii, oficii poştale şi zone strategice de interes.
Investiţia în Sisteme de Sortare Automatizată va contribui la reducerea timpului de tranzit pentru transportul coletelor în România şi face parte din strategia de modernizare a Poştei Române.
Aceste noi proiecte vor fi susţinute de o echipă de consultanţă externă condusă de Gian Sharp, care, în calitate de fost CEO al DHL România şi Cargus, are o experienţă semnificativă pe piaţa internă de curierat.
Poşta Română deserveşte aproximativ 19 milioane de români, punând la dispoziţie cea mai extinsă reţea de oficii poştale.