Un start-up din Timișoara lansează Livraro.com, o platformă care generează imediat un magazin online pentru business-urile care vor să livreze la domiciliu. Accesul în platformă este gratuit pentru toți comercianții care își doresc un magazin online cu număr nelimitat de comenzi cu plata ramburs, în numerar.
Platforma Livraro.com se adresează restaurantelor și magazinelor alimentare, băcăniilor, cofetăriilor, florăriilor și oricărui magazin care are nevoie de un sistem complet de comenzi online.
Deși rezolvă multiple probleme ale comercianților, generate de pandemia de COVID-19, platforma Livraro.com a fost gândită înainte de debutul acesteia. Versiunea beta a platformei Livraro.com a fost dezvoltată anul trecut, cu o investiție estimată la 20.000 de euro. În prezent, platforma poate oferi un sistem complet de comenzi online pentru vorbitorii de limba română, engleză și spaniolă și este implementat deja de comercianți din România, Mexic.
„Am gândit Livraro.com ca cea mai simplă soluție pentru proprietarii de business-uri care vor să fie acum în online și să înceapă să vândă imediat. Platforma este și va continua să fie gratuită pentru funcțiile ei de bază – generarea și găzduirea web a unui magazin complet și preluarea unui număr nelimitat de comenzi cu ramburs în numerar – pentru a deschide drumul în online cât mai multor business-uri”, spune George Dragnea, fondatorul Livraro.com.
Livraro.com este o soluție freemium, astfel, comercianții pot accesa un pachet gratuit, cu număr nelimitat de comenzi cu plata ramburs, în numerar.
Pentru a permite încasări online cu cardul, Livraro.com oferă un abonament. Există și un serviciu complet, incluzând plata online cu cardul și aplicații pentru livratori, de asemenea cu abonament, Livraro.com generând și aplicații personalizate pentru dispozitive Android și iOS.
Indiferent de pachetul ales, deschiderea imediată a magazinului online, găzduirea web, securitatea și actualizările ulterioare sunt gratuite.
Comercianții pot primi comenzi în site-ul propriu în doar 10 minute de la înregistrarea în platforma Livraro.com. Sunt necesare personalizarea site-ului cu elementele de branding specifice restaurantului sau magazinului și setarea zonelor de livrare pe care le pot acoperi. După acești pași, sunt adăugate produsele disponibile pentru livrare și comercianții pot prelua și distribui în regie proprie primele comenzi online.
Magazinele online au multiple opțiuni de personalizare
Față de un magazin online clasic, Livraro.com oferă multiple opțiuni de personalizare, precum setarea la nivel de stradă a costului de transport și valoarea comenzii minime, intervalul orar în care magazinul poate prelua comenzi și chiar schimbarea automată a meniului în funcție de zi și oră – spre exemplu, restaurantele pot avea un catalog pentru mic-dejun presetat pentru a fi listat în site exclusiv dimineața.
„Magazinele alimentare și restaurantele care livrează la domiciliu pot primi comenzi online la orice oră, indiferent de restricțiile impuse în programul cu publicul în locații offline, iar comercianții care funcționează cu restricții, și sunt nevoiți să trimită în șomaj o parte din angajați, îi pot angrena acum în activitatea de livrare”, spune George Dragnea.
Livraro.com permite combinații de produse direct în site – pot fi adăugate ingrediente care nu apar în rețeta de bază a preparatelor vândute în restaurante, iar în cazul florăriilor, clienții finali își pot crea singuri aranjamentele florale.
De asemenea, comercianții pot vinde direct din Facebook, printr-un tab personalizat adăugat magazinului online cu toate produsele și întregul proces de comandă.
Pentru livratori, Livraro.com oferă aplicații mobile dedicate care listează comenzile atribuite, aceștia putând merge direct la locația GPS a clientului.