Brandul american de încălțăminte Foot Locker va deschide primul magazin din România în AFI Cotroceni, cel mai mare centru comercial din România, scrie News.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Piaţa locală de retail va avea  un nou jucător prin deschiderea primului magazin al brandului în Bucureşti. Pasionaţii de streetstyle pot alege în curând produsele preferate din cele mai noi colecţii Foot Locker.

„Prin deschiderea primului magazin Foot Locker din România în centrul nostru comercial continuăm strategia de diferenţiere şi ne respectăm promisiunea de a fi destinaţia urbană favorită pentru shopping şi petrecerea timpului liber”, a declarat Sorin Scîntei, General Manager AFI Cotroceni.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

Primul magazin Foot Locker este situat la parterul centrului AFI Cotroceni şi are o suprafaţă totală de 120 de metri pătraţi.

AFI Cotroceni are pe o suprafaţă de 90.000 mp şi un număr de 300 de spaţii destinate shopping-ului, tehnologiei şi entertainment ului. Din mixul de branduri, aproximativ 40% sunt din categoria fashion, 25% din categoria beauty, bijuterii, electronice şi 25% din zona de servicii destinate divertismentului.

Foot Locker  opereză în prezent în 28 de ţări şi având 2500 de magazine în lume; în Europa, Foot Locker are 620 de magazine în locaţii premium, în 20 de ţări.