Continental ia în considerare împărțirea în patru afaceri separate pentru a-și crește capitalizarea de piață, dar trebuie să-l convingă pe acționarul majoritar Schaeffler de plan, a raportat Manager Magazin, știrea trimițând acțiunile Continental în creștere cu 3,5%.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Cele patru domenii de activitate – anvelope, conducere autonomă, auto și ContiTech – ar urma să fie vândute, fie scoase pe piață, a relatat joi revista, citând surse din companie.

Mișcarea ar putea crește valoarea Continental de la nivelul actual de aproximativ 17,5 miliarde de euro la 40 până la 45 de miliarde de euro, a declarat o sursă anonimă pentru Manager Magazin.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

Continental a refuzat să comenteze și a spus că în prezent nu are planuri de a modifica structura companiei.

Schaeffler nu a răspuns imediat unei solicitări de comentarii. Articolul din Manager Magazin nu a explicat de ce acționarul majoritar s-ar opune acestei mișcări.

Continental a luat o serie de măsuri pentru a restructura și a spori profitabilitatea și valoarea pentru acționari în ultimii ani, inclusiv desființarea diviziei sale de trenuri motopropulsate Vitesco în septembrie anul trecut.

Handelsblatt a raportat luna aceasta că afacerea de conducere automată a furnizorului urma să devină propria sa entitate juridică de la 1 ianuarie 2023 și că ia în considerare un IPO parțial.

Compania e prezentă și în România, unde deține  şapte unităţi de producţie şi patru centre de inginerie în Timişoara, Sibiu, Carei, Nădab, Braşov şi Iaşi.