Marile lanțuri de retail din Rusia vor începe raționalizarea produselor de bază, anunță publicația economică Vedomosti.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Ministerul Industriei și Comerțului și Ministerul Agriculturii din Rusia anunță că inițiativa ar veni chiar de la marile lanțuri de comerț cu amănuntul, iar limitarea numărului de produse ce pot fi cumpărate de o singură persoană ar avea rolul de a combate specula.

Comercianții cu amănuntul au raportat că într-un număr de regiuni ale Rusiei au existat cazuri în care bunurile cu o marjă minimă au fost achiziționate într-un volum mai mare decât este necesar pentru consumul privat. Ele suțin că e vorba depsre cumpărarea de până la câteva tone de produse. După cum au explicat rețelele, acest lucru se face pentru revânzarea ulterioară.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

Comercianții cu amănuntul vor determina ei înșiși produsele și parametrii specifici.

Potrivit Ministerului Industriei și Comerțului, cele mai populare produse de bază reprezintă 30 – 40% din totalul achizițiilor din supermarketuri. (sursa foto: Pixabay.com)