Doar 30% din uzinele auto din Rusia mai funcționează, restul de 70% fiind închise temporar sau definitiv din cauza războiului declanșat de Vladimir Putin în Ucraina, transmite publicația economică Vedomosti.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Ultimul mare constructor care și-a închis uzina este Nissan, care a anunțat oprirea producției la Sankt Petersburg începând din 10 martie.

Printre constructorii care și-au stopat producția de numără Volkswagen Group (uzine în Kaluga și Nijni Novgorod), Renault (Moscova), Mercedes (Moscova), BMW (Kaliningrad), Hyundai, Toyota (St. Petersburg), Sollers Ford (Yelabuga). AvtoVAZ (controlată de Renault, cu uzine la Ijevsk și Toliati).

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

Serghei Udalov, director executiv al companiei Avtostat, a declarat pentru Vedomosti că, cel mai probabil, întreaga producție de mașini din Rusia se va opri complet.

Expertul citat de Vedomosti citează trei motive pentru oprirea totală a producției, cu trimiterea a zeci de mii de angajați în șomaj tehnic: sancțiunile occidentale, problemele logistice și lipsa componentelor.