Uzinele auto din Rusia, oprite în proporție de 70%. Războiul declanșat de Putin a trimis în șomaj tehnic zeci de mii de muncitori

ford, masini, fabrica, auto

Doar 30% din uzinele auto din Rusia mai funcționează, restul de 70% fiind închise temporar sau definitiv din cauza războiului declanșat de Vladimir Putin în Ucraina, transmite publicația economică Vedomosti.

Ultimul mare constructor care și-a închis uzina este Nissan, care a anunțat oprirea producției la Sankt Petersburg începând din 10 martie.

Printre constructorii care și-au stopat producția de numără Volkswagen Group (uzine în Kaluga și Nijni Novgorod), Renault (Moscova), Mercedes (Moscova), BMW (Kaliningrad), Hyundai, Toyota (St. Petersburg), Sollers Ford (Yelabuga). AvtoVAZ (controlată de Renault, cu uzine la Ijevsk și Toliati).

Analize Economedia

salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda

Serghei Udalov, director executiv al companiei Avtostat, a declarat pentru Vedomosti că, cel mai probabil, întreaga producție de mașini din Rusia se va opri complet.

Expertul citat de Vedomosti citează trei motive pentru oprirea totală a producției, cu trimiterea a zeci de mii de angajați în șomaj tehnic: sancțiunile occidentale, problemele logistice și lipsa componentelor.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: