BMW și-a dublat veniturile dinainte de pandemie în 2021, la 16 miliarde de euro, a anunțat compania, deoarece prețurile mai mari și vânzările puternice de mașini de top au sporit veniturile, în ciuda constrângerilor din lanțurile de aprovizionare.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Producătorul auto premium, care a vândut anul trecut un record de 2,52 milioane de vehicule, în ciuda penuriei de semiconductori, a raportat o marjă de câștig de 10,3%, cea mai mare din 2017.

Cu toate acestea, câștigurile înainte de dobânzi și taxe în segmentul său auto au fost afectate cu 4,2% în trimestrul al patrulea, deoarece deficitul global de cipuri, la care BMW a rezistat mai bine decât concurenții, a determinat o scădere a livrărilor cu 14,2%.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

Profitul net trimestrial al grupului a fost de 2,25 miliarde de euro, cu o treime mai mare decât anul trecut, dar cu mult sub nivelul din 2019 de 5,02 miliarde de euro.

Producătorii de automobile premium au fost în mare măsură mai bine poziționați pentru a face față problemelor lanțului de aprovizionare decât mărcile de valoare, deoarece pot împinge costuri mai mari asupra consumatorilor prin prețurile ridicate.

Mercedes-Benz, de exemplu, a înregistrat o scădere de 24,7% a livrărilor în al patrulea trimestru din 2021, dar și-a crescut în continuare EBIT-ul cu 12% în divizia de mașini și camionete.