Modernizarea Drumului Național 7 între localitățile Bâldana și Titu, o investiție promisă de un deceniu începe mâine, 1 august, cu etapa de proiectare care va dura 6 luni, iar din primăvară, după aprobarea proiectului tehnic, urmează deschiderea șantierului. Lărgirea la 4 benzi a tronsonului dintre localitățile dâmbovițene a fost promisă de multe ori inclusiv constructorului Renault care a inaugurat în 2010 Centrul Tehnologic de la Titu.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Contractul pentru modernizarea tronsonului Bâldana – Titu de pe Drumul Național 7 București – Pitești a fost semnat în martie cu asocierea SOCIEREA COSEDIL SPA – CHIRULLI ANDREA IMPRESA INDIVIDUALE – S.C. TOTAL ROAD S.R.L. – S.C. BIT INVEST S.R.L, constructorul din Italia având la dispoziție 6 luni pentru proiectare și 20 de luni pentru execuție. DN 7 este drumul vechi care duce din București la Pitești și mai departe spre Sibiu pe Valea Oltului. Este un contract de 242 de milioane lei fonduri europene, pentru lărgirea la patru benzi a unui segment de aproximativ 21 km.

Vor fi construite patru poduri noi, iar alte trei vor fi reparate, a transmis șeful CNAIR, Cristian Pistol.

Analize Economedia

România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA

„Mâine, 1 septembrie, începe proiectarea pentru lărgirea la 4 benzi a DN7, Bâldana – Titu! ASOCIEREA COSEDIL SPA – CHIRULLI ANDREA IMPRESA INDIVIDUALE – S.C. TOTAL ROAD S.R.L. – S.C. BIT INVEST SRL., a primit deja ordinul de începere și în decurs de 6 luni trebuie să finalizeze Proiectul Tehnic. După încheierea acestei etape se va intra în faza de execuție a lucrărilor care va dura 20 de luni. Valoarea contractului este de 242,35 milioane de lei (fără TVA), iar după finalizarea lucrărilor, acest sector de drum va asigura o legătură modernă, la 4 benzi, pe relația Bucureşti – Piteşti”, potrivit lui Pistol.

Modernizarea acestui sector al DN7 (care asigură legătura între București și Pitești) este importantă inclusiv pentru o serie de investiții care urmează să se dezvolte în zona orașului Titu. Extinderea DN 7 va asigura un acces rutier facil pentru agenţii economici dar și pentru cetăţenii localităţilor din zonă.” spunea în primăvară, ministrul Sorin Grindeanu. La Centrul Tehnologic de la Titu lucrează aprox. 800 de angajați. Iniţial, în vara anului trecut, CNAIR stabilise câştigătoare asocierea Mavgo Holding – BDU Maxi Consult, însă evaluarea a fost contestată şi admisă la CNSC, după cum Economedia a scris aici.

O altă investiție importantă pentru județul Dâmbovița este lărgirea/reabilitarea pe sectoarele DN 71 Bâldana – Târgoviște – Sinaia.

Cum promitea PSD în 2016 modernizarea celor două șosele din județul Dâmbovița 

Program de Guvernare PSD DN 71