General Motors Co (GM.N) a anunţat vineri seară ca a întrerupt temporar publicitatea plătită pe Twitter dupa ce Elon Musk a finalizat preluarea companiei de social media, conform Reuters, citat de News.ro.
Cel mai mare producător auto din SUA a declarat că „au loc interacţiuni cu Twitter pentru a înţelege direcţia platformei sub noul proprietar”.
Twitter nu a răspuns imediat unei solicitări de a comenta situaţia. Elon Musk este, de asemenea, directorul executiv al rivalului GM, Tesla Inc.
GM a spus că a întrerupt temporar publicitatea plătit”. Producătorul auto din Detroit a adăugat că „interacţiunile cu clienţii pe Twitter vor continua”.
Vânzările de reclame au reprezentat mai mult de 90% din veniturile Twitter în al doilea trimestru. La o prezentare pentru publicitari din luna mai, unele agenţii de publicitate şi mărci erau deja sceptice şi preocupate de viitorul Twitter.
În ajunul încheierii tranzacţiei, Musk a făcut un apel direct la agenţiile de publicitate într-un tweet sub forma unei scrisori deschise: „Twitter, evident, nu poate deveni un iad liber, în care poate fi spus orice fără a exista consecinţe!… Twitter aspiră să fie cea mai respectată platformă de publicitate din lume care vă întăreşte brandul şi vă creşte afacerea”
Musk a scris vineri pe Twitter că Twitter va forma un consiliu de moderare a conţinutului „cu puncte de vedere foarte diverse”.