General Motors Co (GM.N) a anunţat vineri seară ca a întrerupt temporar publicitatea plătită pe Twitter dupa ce Elon Musk a finalizat preluarea companiei de social media, conform Reuters, citat de News.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Cel mai mare producător auto din SUA a declarat că „au loc interacţiuni cu Twitter pentru a înţelege direcţia platformei sub noul proprietar”.

Twitter nu a răspuns imediat unei solicitări de a comenta situaţia. Elon Musk este, de asemenea, directorul executiv al rivalului GM, Tesla Inc.

Analize Economedia

auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania

GM a spus că a întrerupt temporar publicitatea plătit”. Producătorul auto din Detroit a adăugat că „interacţiunile cu clienţii pe Twitter vor continua”.

Vânzările de reclame au reprezentat mai mult de 90% din veniturile Twitter în al doilea trimestru. La o prezentare pentru publicitari din luna mai, unele agenţii de publicitate şi mărci erau deja sceptice şi preocupate de viitorul Twitter.

În ajunul încheierii tranzacţiei, Musk a făcut un apel direct la agenţiile de publicitate într-un tweet sub forma unei scrisori deschise: „Twitter, evident, nu poate deveni un iad liber, în care poate fi spus orice fără a exista consecinţe!… Twitter aspiră să fie cea mai respectată platformă de publicitate din lume care vă întăreşte brandul şi vă creşte afacerea”

Musk a scris vineri pe Twitter că Twitter va forma un consiliu de moderare a conţinutului „cu puncte de vedere foarte diverse”.