Piaţa de media din România ar urma să depăşească nivelul de 640 milioane de euro, în 2022, în creştere cu 6% faţă de cifrele înregistrate cu un an în urmă, conform estimărilor publicate cu ocazia ediţiei a doua a evenimentului DigiCon – conferinţa de inovare şi trenduri în marketing, transmite Agerpres.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

În acest context, majorarea consemnată de la an la an pentru piaţa autohtonă de media include şi o creştere de peste 20% a segmentului de digital media. “Acesta este şi motivul pentru care managementul strategiilor de digital marketing eficiente şi folosirea celor mai noi tehnologii pentru optimizarea acestor bugete este de o importanţă critică pentru directorii de marketing”, explică specialiştii.

Participanţii la DigiCon 2022 au ocazia să interacţioneze cu cele mai noi tehnologii şi să afle dacă şi cum le pot folosi pentru creşterea afacerii pe care o conduc.

Analize Economedia

România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA

“Trendul în marketingul digital este dat în ultimii ani de tehnologii precum Artificial Intelligence (AI), Machine Learning, Blockchain şi Automatizare, cheltuielile publicitare în această direcţie fiind estimate să ajungă în acest an la 616 miliarde de dolari. În acest context cea de-a doua ediţie DigiCon 2022 îşi propune să dezbată modul în care aceste instrumente digitale îşi găsesc aplicabilitatea în activităţile de marketing şi cum pot fi aplicate în beneficiul companiilor şi clienţilor. Participanţii vor avea astfel oportunitatea de a interacţiona cu tehnologii precum generarea artei prin AI chiar în cadrul conferinţei, iar cei interesaţi vor beneficia de consultanţă la faţa locului în privinţa provocărilor de marketing cu care se confruntă”, au precizat organizatorii evenimentului de specialitate.