Vânzările Brico Dépôt România au crescut cu 4,2%, ajungând la 80 milioane de lire sterline. De asemenea, evoluția pe ultimii trei ani a vânzărilor în termeni comparabili a înregistrat o creștere de 34,6%, reflectând o cerere crescută din partea consumatorilor pentru majoritatea categoriilor de produse, în special pentru bucătării, amenajări interioare și decorațiuni, potrivit unui comunicat de presă.
„În trimestrul al treilea am continuat să creștem vânzările, urmând atât trendul grupului, cât și pe cel al Brico Dépôt din ultimii ani. Am putut păstra astfel linia ascendentă a rezultatelor financiare datorită dezvoltării gamelor noastre de produse, în special dezvoltarea gamei de produse marca proprie, care înglobează tehnologie și inovație Kingfisher, produse sustenabile, la prețuri foarte avantajoase, pentru care clienții noștri și-au arătat în ultima vreme interesul. Acestea cresc eficiența energetică și reduc consumul de apă sau energie, ajutându-i astfel pe cumpărători să facă economii”, spune Adela Smeu, CEO Brico Dépôt România.
Potrivit companiei, rezultatele pozitive se datorează și gamei de servicii: cumpărături la un click-distanță, ridicare din magazin sau livrare prin curier, oriunde în țară, servicii pentru proiecte complete cum ar fi măsurare și montaj pentru bucătării, băi sau uși și chiar finanțare în rate, fără dobândă.