Google a anunțat intențai de a deschide în acest an, la New York primul său magazin fizic, care va permite gigantului californian să concureze cu Apple pe terenul produselor electronice destinate marelui public, scrie boursorama,com.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Magazinul, care se va denumi Google Store, se va deschide în cartierul Chelsea.

“Clienții vor putea să viziteze Google Store și să cumpere o mare varietate de produse fabricate de Google, de la telefoanele Pixel la produsele Nest, aparatele Fitbit sau Pixelbooks și multe altele”, a afirmat vicepreședintele Google Jason Rosenthal.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

Acest anunț vine în momentul în care gigantul motarelor de căutare încearcă să rivalizeze cu Apple în vânzarea de produse electronice, de la smartphones la termostate și detectoare de fum.

Google vrea de asemenea să capitalizeze din vânzarea de obiecte conectate pentru activitățile fizice cu marca Fitbit, pe care a cumpărat-o în 2019.

Prin rețeaua sa de Apple Store, care are 500 de magazine în 25 de țări, gigantul din Cupertino vinde o mare parte a produselor sale, fie că e vorba de iPhone, iPad sau MacBook.

Microsoft a anunțat în schimb anul trecut închiderea permanentă a magazinelor sale, esențialul vânzărilor derulându-se de acum pe internet.