Acționarii Daimler AG, într-un vot larg anticipat, ca divizia de camioane si autobuze să se desprindă de cea care produce autoturisme premium, pentru a forma, până la sfârșitul anului Daimler Truck Holding AG, care va fi tranzacționat public la Bursa de Valori din Frankfurt.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

De asemenea, Daimler AG va fi redenumită Mercedes-Benz Group AG începând cu 1 februarie.

Martin Daum, președintele Daimler Truck Holding AG, le-a promis acționarilor unității de camioane independente și probabil din ce în ce mai antreprenoriale, cele mai bune produse, o rentabilitate atractivă și locuri de muncă durabile.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

Daimler este liderul în afaceri globale de vehicule comerciale în ceea ce privește vânzările, cota de piață și acoperirea globală, potrivit companiei din Stuttgart, Germania. Acesta generează venituri de aproximativ 48,8 miliarde de dolari și vinde peste jumătate de milion de camioane și autobuze într-un an obișnuit.

Camioanele cu emisii zero vor începe „o creștere masivă” în perioada 2025-35, cu cele două tipuri într-un mix de vehicule de 50-50, care apoi vor fi sortate, a spus Daum, care a numit trecerea la camioanele autonome „Sfântul Potir.”

„Pentru camioanele cu celule de combustibil, implementarea infrastructurii cu hidrogen va dura mai mult, dar în cele din urmă vor exista milioane de camioane cu celule de combustibil”, a spus el.

Conform noului acord la Daimler, compania a raportat că acționarii vor deține o participație de 65% la Daimler Truck Holding AG. Drept contraprestație, acționarii Daimler vor primi o acțiune suplimentară la Daimler Truck Holding AG pentru fiecare două acțiuni pe care le dețin la Daimler AG.

Daimler va păstra o participație de 35% la Daimler Truck Holding AG și intenționează să transfere 5% către Daimler Pension Trust e.V., o asociație înregistrată conform legislației germane.

Daimler și-a anunțat intenția de a se împărți în cei mai mari producători mondiali de mașini de lux și vehicule comerciale în februarie.