Acționarii Daimler AG, într-un vot larg anticipat, ca divizia de camioane si autobuze să se desprindă de cea care produce autoturisme premium, pentru a forma, până la sfârșitul anului Daimler Truck Holding AG, care va fi tranzacționat public la Bursa de Valori din Frankfurt.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

De asemenea, Daimler AG va fi redenumită Mercedes-Benz Group AG începând cu 1 februarie.

Martin Daum, președintele Daimler Truck Holding AG, le-a promis acționarilor unității de camioane independente și probabil din ce în ce mai antreprenoriale, cele mai bune produse, o rentabilitate atractivă și locuri de muncă durabile.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

Daimler este liderul în afaceri globale de vehicule comerciale în ceea ce privește vânzările, cota de piață și acoperirea globală, potrivit companiei din Stuttgart, Germania. Acesta generează venituri de aproximativ 48,8 miliarde de dolari și vinde peste jumătate de milion de camioane și autobuze într-un an obișnuit.

Camioanele cu emisii zero vor începe „o creștere masivă” în perioada 2025-35, cu cele două tipuri într-un mix de vehicule de 50-50, care apoi vor fi sortate, a spus Daum, care a numit trecerea la camioanele autonome „Sfântul Potir.”

„Pentru camioanele cu celule de combustibil, implementarea infrastructurii cu hidrogen va dura mai mult, dar în cele din urmă vor exista milioane de camioane cu celule de combustibil”, a spus el.

Conform noului acord la Daimler, compania a raportat că acționarii vor deține o participație de 65% la Daimler Truck Holding AG. Drept contraprestație, acționarii Daimler vor primi o acțiune suplimentară la Daimler Truck Holding AG pentru fiecare două acțiuni pe care le dețin la Daimler AG.

Daimler va păstra o participație de 35% la Daimler Truck Holding AG și intenționează să transfere 5% către Daimler Pension Trust e.V., o asociație înregistrată conform legislației germane.

Daimler și-a anunțat intenția de a se împărți în cei mai mari producători mondiali de mașini de lux și vehicule comerciale în februarie.