Adidas ar putea pierde venituri de aproximativ 1,2 miliarde de euro (1,3 miliarde de dolari) în 2023, dacă nu va putea să vândă stocurile de produse Yeezy, firma rapperului şi designerului de modă Ye, transmite CNBC, scrie News.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Compania germană de îmbrăcăminte sport a renunţat în octombrie la parteneriatul cu Ye, cunoscut anterior drept Kanye West, după ce acesta a făcut o serie de comentarii antisemite.

Compania a declarat joi seara că evaluează ce să facă cu inventarul Yeezy, adăugând că a luat deja în considerare ”impactul negativ semnificativ” al nevânzării produselor.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

Profitul operaţional va scădea cu aproximativ 500 de milioane de euro dacă compania nu va reuşi să schimbe produsele, iar Adidas se aşteaptă ca vânzările să scadă cu un ritm ridicat de o singură cifră în 2023.

Adidas ar putea opta să anuleze produsele Yeezy rămase. Acţiunile au scăzut cu 11% vineri, deoarece traderii au reacţionat la anunţuri.

Compania a estimat, de asemenea, costuri unice de până la 200 de milioane de euro, cel mai rău scenariu al Adidas fiind o pierdere de 700 de milioane de euro pentru 2023.

”Cifrele vorbesc de la sine. În prezent, nu funcţionăm aşa cum ar trebui”, a declarat CEO-ul Adidas, Bjørn Gulden, într-un comunicat de presă.

Veniturile Adidas au crescut cu 1% în 2022, pe baza cifrelor neauditate, în timp ce profitul operaţional a scăzut de la aproape 2 miliarde de euro în 2021 la 669 de milioane de euro în 2022.