Compania Hidrolectrica a luat decizia să suspende temporar aplicația pe care a lansat-o luni la prânz, din cauza unei erori la activarea conturilor, lucru semnalat de clienți încă din cursul zilei de ieri.
Mulți dintre aceștia au reclamat la scurt timp după instalare că aplicația are probleme și se blochează. Astfel, unii clienți nu au primit pe mail linkul de activare, alții au primit mesajul „Acces Denied” atunci când au apăsat pe link-ul de activarea contului.
Alți clienți au descoperit că informațiile din contul lor online sunt eronate, incomplete sau aparțin altui client. Ulterior, mai mulți clienți au început să primească mesajul: „Ne cerem scuze pentru inconvenient, dar serviciul este momentan indisponibil, vă rugăm să încercați din nou mai târziu” sau mesajul „We’re down for maintenance” (Am oprit aplicația pentru mentenanță).
Apoi, la sesizările clienților nemulțumiți, Hidroelectrica a trimis următorul mesaj: “După primirea unui număr mare de solicitări de activare a conturilor iHidro, colegii noștri de la departamentul IT au identificat o eroare privind activarea acestora și, împreună cu aceștia, am decis suspendarea temporară a aplicației până la remedierea erorii identificate. În prezent depundem eforturi penru a redeschide aplicația într-un timp cât mai scurt, astfel încât dumneavoastră să beneficați în totalitate de funcționalitățile oferite”
Compania Hidroelectrica, cel mai mare producător de energie din România, a lansat luni 2 octombrie aplicația de mobil pentru cei 500 de mii clienți ai săi. Aplicația se numește iHidro, și era disponibilă în atât în App Store, cât și în Google Play.
Hidroelectrica a spus printr-un comunicat “iHidro este disponibilă pentru sistemele Android și iOS, oferind totodată și o versiune desktop pentru accesarea de pe calculator.
Printre caracteristicile cheie ale aplicației iHidro se numără:
- Monitorizarea consumului: Pe pagina principală a aplicației, clienții pot verifica soldul curent și pot accesa rapid ultima factură emisă. De asemenea, pot accesa secțiunea de grafic al istoricului de consum și pot raporta indexul autocitit pentru o mai bună gestionare a consumului de energie.
- Gestionarea locurilor de consum: cu iHidro, clienții pot gestiona toate locurile de consum pentru care au contract. Astfel, aceștia pot monitoriza și controla consumul de energie pentru mai multe adrese într-un mod convenabil și eficient.
- Secțiuni Utile: Aplicația iHidro este împărțită în mai multe secțiuni, inclusiv:
- Facturare: Aici sunt disponibile facturile emise și istoricul plăților efectuate.
- Utilizare: Această secțiune permite introducerea indexului autocitit și consultarea istoricul de consum.
- Contul Meu: În această secțiune, clienții își pot administra profilurile și detaliile personale.
- Servicii: În această secțiune este disponibil un link către portalul client.hidroelectrica, urmând ca foarte curând să fie adăugat și un link către Q Desk – aplicația de gestionare a reclamațiilor și sesizărilor.”
Context
Hidroelectrica, cel mai mare producător de energie din România, estima în luna septembrie că va lansa aplicația pentru clienți la începutul lunii octombrie 2023, potrivit unui răspuns transmis de Hidroelectrica la solicitarea Economedia,.
„Aplicația destinată clienților se află în stadiu de testare, urmând ca, ulterior lansării să i se adauge modulul de procesare a plăților (odată cu finalizarea procedurii de achiziție publică). Data estimată pentru lansarea aplicației este începutul lunii octombrie 2023”, potrivit răspunsului transmis pentru Economedia.
Compania a anunțat pe 10 martie că în curând va avea o aplicație pentru cei peste 500.000 de mii de clienți ai săi.
Potrivit unui anunț pus pe pagina de Facebook, Hidroelectrica spunea atunci că „aplicațiile destinate clienților noștri vor fi disponibile în curând pentru sistemele iOS și Android. Acestea sunt în curs de dezvoltare și momentan lucrăm la sincronizarea acestora cu bazele de date, urmând să parcurgem pe rând etapele de testare și lansare efectivă. Sincronizarea aplicațiilor cu sistemul informatic se va va realiza după probarea funcționării conforme a noilor softuri.”
La jumătatea lunii mai, Bogdan Buciu, consilier al președintelui directoratului Hidroelectrica a declarat pentru Hotnews.ro că „Aplicația de plăți pe mobil pentru clienți este în teste și ar trebui să fie disponibilă gratuit pentru Android și iOS în acest an”.