Hidroelectrica estimează că va lansa aplicația pentru clienți la începutul lunii octombrie 2023

hidroelectrica sigla

Hidroelectrica, cel mai mare producător de energie din România, estimează că va lansa aplicația pentru clienți la începutul lunii octombrie 2023, potrivit unui răspuns transmis de Hidroelectrica la solicitarea Economedia.

Compania transmite că aplicația destinată clienților este în stadiul de testare, urmând să i se adauge ulterior modul de procesare a plăților.

„Aplicația destinată clienților se află în stadiu de testare, urmând ca, ulterior lansării să i se adauge modulul de procesare a plăților (odată cu finalizarea procedurii de achiziție publică). Data estimată pentru lansarea aplicației este începutul lunii octombrie 2023”, potrivit răspunsului transmis pentru Economedia.

Compania a anunțat pe 10 martie că în curând va avea o aplicație pentru cei peste 500.000 de mii de clienți ai săi.

Potrivit unui anunț pus pe pagina de Facebook, Hidroelectrica spunea atunci că „aplicațiile destinate clienților noștri vor fi disponibile în curând pentru sistemele iOS și Android. Acestea sunt în curs de dezvoltare și momentan lucrăm la sincronizarea acestora cu bazele de date, urmând să parcurgem pe rând etapele de testare și lansare efectivă. Sincronizarea aplicațiilor cu sistemul informatic se va va realiza după probarea funcționării conforme a noilor softuri.”

La jumătatea lunii mai, Bogdan Buciu, consilier al președintelui directoratului Hidroelectrica a declarat pentru Hotnews.ro că „Hidroelectrica va începe să emită de săptămâna viitoare facturile pe luna decembrie, iar aplicația de plăți pe mobil pentru clienți este în teste și ar trebui să fie disponibilă gratuit pentru Android și iOS în acest an”.

Comentarii

  1. Familia mea are deja un an implinit in august, de cand nu a primit factura de la Hidroelectrica ! Cu siguranta volumul de munca este mare avand atatia clienti , dar tot atat de adevarat este ca tehnica de inalta tehnologie aplicata de specialistii cu derogare de impozit, trebuie sa isi arate roadele ! Astept cu interes noul program si tin sa mentionez ca oricat de multi oameni veti angaja, ei trebuie sa aiba si abilitati pentru munca pe care o presteaza , nu puteti sa perpetuati sistemul de pile si relatii la infinit ! Chiar daca sunteti sub tutela statului , Hidroelectrica , nu uitati ca v-ati listat la bursa !!!!

    • Asa este , Hidroelectrica, a fost listata la bursa ,dar se pare ca nu-i intereseaza prea tare acest lucru . Nu mai fac dezvoltari ,extinderi , adica investitii prea mari ,Ei se multumesc ,cu ce au preluat de la regimul vechi si exploateaza la maxim . Cat despre angajati ? Pai pe acolo se angajeaza tot felul de amante .si pile ,ca doar ststul suporta . Desi teroretic, toti cei care au investit bani acolo ,asteapta sa creasca profitul ,respectiv dividentele . Numai ca guvernantii ,,si-au bagat coada si acici,, si au majorat impozitul pe dividente !!

      • Verificati in SEAP achizitiile publice ale HE pentru produse informatice. Au fost si sint in desfasurare mai multe contracte pentru dezvoltare digitala, dar nu sint finalizate. Se straduiesc de vreo 3 ani sa-si modernizeze sistemul informatic, dar nu le-a prea iesit (cu exceptia contractarii online).
        Exista, dupa modesta mea parere, si explicatii obiective, mai greu de explicat si de inteles, pentru viteza melcului cu care se misca la partea de furnizare. Dar macar retineti ca specializarea HE este producerea de electricitate in hidrocentrale, nu furnizarea pentru clienti casnici. Au fost obligati, in 2021 de ministrul energiei V. Popescu, sa preia, complet nepregatiti logistic, si clientii casnici, cu rezultatele binecunoscute.

    • Nu va faceti iluzii cu aceste promisiuni pentru octombrie 2023 (mai realist era 2025). Abia daca se va reveni cumva si doar partial la situatia anterioara din 2022. In 27.10.2022 s-au suspendat sectiunile Facturi si Solicitari, pentru modernizari informatice si conectarea la POSF-ANRE, dar sectiunea Solicitari este tot nefunctionala dupa aproape un an, iar sectiunea Facturi, reinviata relativ recent, este practic inutila in formatul din octombrie 2022.
      Mai intii trebuie sa dispara anuntul din sectiunea Facturi (https://client.hidroelectrica.ro/facturi): “Aceasta rubrica va ofera posibilitatea consultarii facturilor pentru consumul de energie electrica emise pana la finalul anului 2022.
      Se are in vedere si afisarea facturilor emise incepand cu anul 2023.
      Indata ce se vor finaliza modificarile necesare, lista facturilor va fi completata.” si sa poata fi accesata si lista facturilor emise in 2023.
      Apoi sa se emita facturile restante din 2022 si 2023. Apoi … … …
      Va traduc eu, care urmaresc, de aproape 2 ani, cu atentie si ingrijorare activitatea HE in relatia cu clientii sai casnici, ce inseamna „Aplicația destinată clienților se află în stadiu de testare, urmând ca, ulterior lansării să i se adauge modulul de procesare a plăților (odată cu finalizarea procedurii de achiziție publică). ” : N-au gasit, din 2021 pina acum, nici o firma specializata IT care sa vrea/poata sa faca dezvoltarile informatice necesare pentru a avea, in sfirsit si la HE, o aplicatie (web si mobile) tip My Account, cunoscuta clientilor HE de la fostii furnizori (ENEL, Electrica, E.ON etc.). Se poate vedea in SEAP ca s-au straduit, au tot incercat in ultimii 3 ani sa-si modernieze sistemul informatic, dar rezultatele sint foarte modeste: contractarea online si conectarea la POSF-ANRE, realizate cu succes de catre firma R Systems Computaris Europe. Articolul din presa (https://gazetadecluj.ro/facturile-hidroelectrica-nu-vin-pentru-ca-softul-comandat-este-subdimensionat/) este o prostie cap-coada, dar are inserat la mijloc ce spune firma: ei s-au ocupat numai de partea de contractare, nu si de facturare.

  2. De ce nu se fac facturi de catre sucursalele judetene,ca aia cam invirt hirtii degeaba ,pe bani multi! S- ar decongestiona volumul de munca din Bucuresti si s- ar putea rezolva mai repede problemele clientilor casnici!

    • Facturile se fac automatizat prin roboti informatici autonomi (neasistati de operatori umani), doar ca din cauza unor erori in bazele de date se blocheaza facturarea in unele situatii si este nevoie de corectii manuale. Nu exista sucursale judetene, ci doar 8 sucursale in toata tara care au si birou de relatii cu publicul (https://cdn.hidroelectrica.ro/cdn/furnizare/2023/iulie/11_07/program_de_lucru_cu_publicul_v11.07.2023.pdf), cu capacitati si competente limitate de rezolvare a solicitarilor clientilor. Si, in general, clientii nu stiu ca teoretic pot apela si la sucursale, fara nici o arondare teritoriala “Pentru orice solicitare cu privire la contractul de energie electrică, facturare sau informații suplimentare, vă stăm la dispoziție conform programului de lucru cu publicu”.

  3. Hidroelectrica o întreprindere de stat,cu mafie că în guvern ,primărie și alte instituții bugetare,bătaie de joc pe bani publici,…sunt client hidroelectrica și de un an și o lună nu am primit factura la electricitate,am scris nenumărate email uri la hidroelectrica, ANRE,dar că la stat nimeni nu răspunde.Singura soluție cred că este rezilierea contractului

    • Rezilierea contractului se face automat prin schimbarea furnizorului. Cine nu e multumjt ca nu are facturi de platit de peste un an, dar are curent “gratis”, poate schimba oricind furnizorul.

  4. Sunt abonat din dec.2022.astept facturi,fac sesizări lunar și …nimic.o românească incompetenta veritabila.acolo sunt competenți ca și în parlament.

    • Nu sinteti singurul in aceasta situatie, dar majoritatea clientilor au primit facturi si pentru iunie 2023. S-au emis aproape 5 milioane de facturi in 2023.

    • Da, este posibil ca unii clienti sa nu primeasca facturi nici pentru diverse perioade din anul 2022. Putini, dar exista. Majoritatea au primit pina acum facturi si pentru luna iunie 2023.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *