ING Bank România își anunță clienții că în acest weekend aplicația ING Home’Bank nu va fi disponibilă pentru circa 12 ore.
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -
“Weekend-ul acesta vom lucra la îmbunătățirea aplicației. În noaptea de sâmbătă, 2 August, ING Home’Bank și ING Business (aplicația și versiunea web) vor fi indisponibile. Perioada de mentenanță în care aplicația și versiunea web a ING Home’Bank nu vor fi disponibile, începe de sâmbătă, 2 august, ora 20:30, pentru aproximativ 12 ore – am ales acest interval pentru a reduce cât mai mult neplăcerile cauzate de limitarea accesului la funcționalitățile din ING Home’Bank.”, se arată în mesajul trimis clienților.
Banca le mai transmite că nu se vor putea loga în Home’Bank și s-ar putea să aibă dificultăți la plata cu cardul online. Vor putea face în continuare plăți cu cardul la POS și să retragă bani de la bancomat, mai precizează banca.
Starea de funcționare a serviciilor ING și momentele planificate de mentenanță, pot fi verificate pe ing.ro/stare-servicii.