Comerţul online necesită o supervizare atentă, deoarece orice produs alimentar vândut la distanţă trebuie să îndeplinească aceleaşi cerinţe legale ca produsele vândute în magazine, a declarat preşedintele Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor, Claudiu Dolot, citat de Agerpres.
“Comerţul online a luat o mare amploare în ţara noastră. În timp ce în trecut comerţul electronic pentru multe grupuri de consumatori era centrat pe bunuri de înaltă tehnologie, jucării sau cărţi, acum implică din ce în ce mai multe bunuri a căror disponibilitate este esenţială pentru o mare parte a populaţiei, inclusiv alimente, medicamente şi alte produse de strictă necesitate”, a declarat Claudiu Dolot, la Conferinţa Meat & Milk “Sectoarele de carne şi lapte ale României, la startul unei noi istorii”, conform unui comunicat al ANPC.
Pe lângă acestea, preşedintele ANPC a subliniat şi necesitatea alinierii instituţiilor la această evoluţie din zona online, deoarece este vorba despre o tendinţă a viitorului. “Este necesară o supervizare atentă a comerţului online, deoarece orice produs alimentar vândut la distanţă trebuie să îndeplinească aceleaşi cerinţe legale ca produsele vândute în magazine, să conţină informaţiile obligatorii relevante, care trebuie să fie disponibile înainte de încheierea tranzacţiei produsului pe canale online”, a explicat Claudiu Dolot.