Compania de Drumuri a anunțat, luni, că va închide, timp de o lună, circulația pe Autostrada A1 București – Pitești, în dreptul pasajului Ciorogârla, pe sensul de intrare în Capitală, pentru reparații la pasajul de cale ferată.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

„Circulația rutieră se va închide în perioada 11.08.2025 – 08.09.2025, pe autostrada A1, Calea 2, pe sectorul cuprins între km 11+105 – km 10+975, pentru continuarea lucrărilor de reparații curente la pasajul CF, amplasat pe autostradă la km 11+003.

Pe perioada valabilității închiderii traficului pe sectorul menționat, circulația se va desfășura deviat pe Calea 1, pe câte 2 benzi de circulație aferente fiecărui sens de deplasare. Lățimea unei benzi de circulație va fi de 3 m fiecare”, transmite CNAIR.

Analize Economedia

România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA

Amintim că CNAIR a semnat în luna mai cu firma Maristar (România) contractul pentru reparațiile Pasajului peste centura Capitalei de la kilometrul 11 pe Autostrada A1 București – Pitești. La a treia licitație a CNAIR, prin Direcția Regională de Drumuri și Poduri București pentru reparațiile pasajului din zona Militari/Ciorogârla, au depus oferte trei constructori (Agnel, Maristar și Metabet), iar oferta Maristar, de 8,2 milioane lei, a fost declarată conformă și câștigătoare, după respingerea contestației Agnel, conform datelor oficiale pe care le-a consultat Economedia.

Maristar este constructorul care a efectuat reparațiile capitale la podurile dunărene Fetești/Borcea și Cernavodă, are în lucru lărgirea unui kilometru din DN 1A – Buftea, și va derula și cel mai dificil contract de până acum: modernizarea Centurii București Nord, între DN (Afumați) și A2 – Autostrada Soarelui, contractul care include finalizarea pasajului suprateran de la Cernica.

Podul peste Centura Capitalei și inelul feroviar a fost construit în 1970 și a mai trecut prin reparații în 1999, iar la primele două licitații, CNAIR, prin Direcția Regională de Drumuri și Poduri București nu a primit oferte, după cum Economedia a explicat aici. La această licitație, spre deosebire de licitațiile anterioare, CNAIR a majorat semnificativ valoarea contractului, de la 5,8 milioane lei, la 9,1 milioane lei, dar a menținut durata pentru lucrări la 7 luni.

Expertiza tehnică a Pasajului:

 

 

 

 

Amintim că, luni, CNAIR a lansat în licitație realizarea unui studiu de fezabilitate de 30 de milioane de lei pentru extinderea la trei benzi de sens a autostrăzii București – Pitești. Studiul va dura 15 luni iar proiectul este inclus în POT 2021 – 2027.