Autostrada Bacău – Pașcani: UMB a primit Autorizația de Construire și pentru lotul 3. Front de lucru pentru toți cei 250 de kilometri dintre Buzău și Pașcani

Autostrada București Nord Lot 2 UMB asfaltare

UMB a primit Autorizația de Construire și pentru lotul 3 al Autostrăzii Bacău – Pașcani și are front de lucru pe toți cei 250 de kilometri dintre Buzău și Pașcani, a transmis joi ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu. Emiterea ordinului pentru începerea lucrărilor (OIL) se va face pe data de 2 mai de la care se calculează cele 30 de luni.

Lotul 3 Mircești – Pașcani are o lungime de 29 kilometri și include nodul rutier turbion de la Pașcani, la intersecția cu A8 – Autostrada Unirii.

„Ultimul lot al Autostrăzii Bacău-Pașcani (Mircești-Pașcani) are de astăzi Autorizație de construire! Ordinul pentru începerea lucrărilor pe cei 28,9 km ai acestui lot va fi emis în data de 2 mai. Lotul 3 al autostrăzii Bacău – Pașcani (parte din A7, Autostrada Moldovei are o valoare contractuală de 1,76 miliarde de lei (fără TVA) și este finanțat prin PNRR. Constructorul român are la dispoziție 30 de luni pentru finalizarea lucrărilor. Secțiunea de autostradă Bacău – Pașcani (finanțată prin PNRR) are o lungime de 77 de km, o valoare de 4,68 miliarde de lei (fără TVA) și este formată din 3 loturi:

– Lotul 1 (Săucești – Trifești): 30,3 km

– Lotul 2 (Trifești – Gherăești/Mircești): 18,9 km

– Lotul 3 (Mircești – Pașcani): 28,09 km

Prin Autorizația de Construire emisă astăzi se asigură front de lucru pe 250 de km constructorului român care și-a adjudecat toate secțiunile din A7 de la Buzău la Pașcani (10 dintre cele 13 loturi ale A 7, finanțate prin PNRR)”, a afirmat Sorin Grindeanu.

La rândul său, șeful CNAIR, Cristian Pistol, a transmis că pe traseu vor fi trei noduri rutiere, 7 poduri și 2 pasaje. „Pe lotul de 28,09 km vor fi construite 3 noduri rutiere, 7 poduri, 2 pasaje și 32 de podețe.Constructorul român are la dispoziție 30 de luni și 1,76 miliarde de lei (fără TVA) pentru execuția lucrărilor, finanțate prin PNRR”, a declarat Cristian Pistol.

Pentru secțiunea Ploiești – Buzău, Pizzarotti – Retter și Trace – Coni înregistrează întârzieri pe primele două loturi, iar pe Lotul 3 (singurul fără contract) CNAIR reevaluează ofertele.

Comentarii

  1. Inca odata FELICITARTI puturosului – incompetentului “to’arasu’ Grindeanu pentru tronsonul Ploiesti – Buzau – cu UN LOT NECONTRACTAT DUPA UN AN SI JUMATATE !! si MARI INTARZIERI p primele doua loturi ! Cu astfel de lepadaturi umane in “ministere” vom PIERDE SUTE DEMILIOANE DE EURO ! Dar tov Grinda si-a angajat ILEGAL “cumnatzica” intr-un ca;d si bine platit post in Timis ! Restul …. nu conteaza ! PSD jongleaza si …. INCASEAZA ILEGAL !!??

  2. Hai Grindi,
    Ai ramas cu Romania Esuata?
    De la Ploiesti la Buzau va fi un nou ciot mare!
    Poate da faca A 7 pana la Buzau dupa care vor urma înjuraturi la adresa lui Grindi.
    Pentru neputința!
    Si ingamfare!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *