Curtea de Apel București a amânat termenul pentru contestația constructorului Danlin XXL la contractul pentru lotul 3 al Autostrăzii Moldovei – A7. Instanța urma să judece vineri, pe 12 mai, contestația firmei din județul Neamț la o clarificare CNAIR (contestație la clarificare pe care Consiliul Național pentru Soluționarea Contestațiilor a respins-o luna trecută). Potrivit portalului CAB, marți, 9 mai, instanța a amânat judecarea contestației fără a menționa și un nou termen.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

„Tip solutie: Amână cauza”, arată portalul Curții de Apel București.

Autostrada Moldovei Ploiești – Pașcani este cel mai mare proiect rutier finanțat din PNRR, iar termenul-limită de finalizare este august 2026. Astfel, durata de evaluare a CNAIR și ulterior contestațiile (de la Selina, primul constructor desemnat în februarie 2022) a depășit durata de execuție de 20 de luni.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

Licitația pentru execuția secțiunii Ploiești – Buzău (loturile 1, 2 și 3) a fost lansată pe 1 iunie 2021, iar după mai multe contestații la CNSC și Curtea de Apel București, CNAIR i-a desemnat pe turcii de la Nurol câștigătorii contractului pentru lotul Pietroasele – municipiul Buzău (14 km).

Fără lotul 3, nu se va putea asigura descărcarea din lotul 2 Mizil – Pietroasele (28 km) și legătura pe A7 cu Lotul 4 unde lucrează UMB. Lotul 1 Ploiești – Mizil (21 km) este construit aproximativ 10-11%, cu întârzieri majore ale Asocierii Pizzarotti – Retter, dar și probleme pe teren cauzate de studiul de fezabilitate cu erori, iar pe lotul 2, Mizil – Pietroasele (28 km). Asocierea bulgaro-română Trace – Coni este la 15%.

„Pe lotul 3 din păcate avem o epopee, avem mai multe decizii de la Consiliul Național pentru Soluționarea Contestațiilor (CNSC), de la Curtea de Apel București, în momentul de față am depășit o contestației a unei solicitări de clarificări a comisiei de evaluare… am ajuns într-o nebunie. E o contestație care a fost respinsă de CNSC, iar acum Comisia de Reevaluare evaluează ofertele ținând cont de toate deciziile date de CNSC și de Curtea de Apel anterioare. Nu pot să vă spun că e vorba despre un constructor turc sau unul român, dacă vom avea în continuare contestații nu pot spune când semnăm contractul. În momentul de față ne putem încadra în termenele prevăzute în PNRR (n.r august 2026)”, afirma Cristian Pistol.