Autostrada Moldovei: UMB, verificat de o firmă din Macedonia de Nord pe lotul Buzău – Vadu Pașii. A fost semnat contractul pentru supervizarea lucrărilor

A 7 Buzău-Focșani UMB CNAIR mai 2023

Supervizarea lucrărilor pe Lotul Buzău – Vadu Pașii al Autostrăzii Moldovei (A7) va fi asigurată de firma de proiectare Civil Engineering Institute „Macedonia” din Macedonia de Nord, contractul dintre CNAIR și firma din Skopje fiind semnat pentru 22 de milioane de lei. Contractul pentru supervizarea lotului de 4,6 kilometri care ar putea fi terminat peste un an (dar fără legătură cu Nurol Pietroasele – Buzău) a fost atribuit pe 9 noiembrie pentru o ofertă de 22 milioane lei, potrivit datelor oficiale din SEAP pe care le-a consultat Economedia. Pe lotul 2, Vadu Pașii – Râmnicu Sărat (31 km), licitația este în continuare suspendată.

„Obiectul contractului Servicii de Supervizare ”Executie lucrări Autostrada Buzău – Focșani” TRONSON 1: Buzau – Vadu Pasii, km 0+000 – km 4+600 va consta in furnizarea de servicii de supervizare de înalta calitate, atat in timpul perioadei de executie a lucrarilor, cat si pe parcursul perioadei de garantie a lucrarilor, in vederea urmăririi corectei utilizări a fondurilor disponibile si pentru a se asigura ca Antreprenorul executa lucrările in conformitate cu obligațiile contractuale, in special in ceea ce privește durata, cantitatea, calitatea si costul lucrărilor, in conformitate cu prevederile Caietului de Sarcini si ale Contractului de servicii”, arată datele din SEAP. Durata de supervizare este de 148 de luni (10 ani fiind garanția).

Contractul pentru Lotul 1 al secțiunii Buzău – Focșani (lotul 4 pe A7) a fost semnat în septembrie 2022 pentru 690 de milioane lei și o durată de 20 de luni. Lucrările au început în decembrie 2022, iar recepția este programată pentru august 2024, acum lucrările fiind la aproximativ 25%. Șeful CNAIR, Cristian Pistol spunea luna trecută că anul viitor UMB va deschide cel puțin două loturi pe secțiunea Buzău – Focșani, ceea ce până la urmă corespunde și termenelor din contract: 2024 pentru loturile 1 și 4 cu o lungime totală de aproape 15 km. Loturile de mijloc 2 și 3 sunt tot la aproximativ 25% execuție, dar au termene de execuție de 26 luni și ar trebui deschise în primăvara anului 2025. Loturile 3 și 4 au contracte de supervizare semnate cu IRD Engineering.




Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *