Autostrada Sibiu – Pitești. UE ne dă 3 miliarde pentru Lotul 2, amânat pentru 2029 / Finanțare de aproape 3 miliarde și pentru lotul 3

Autostrada A 1 Sibiu Pitești Foraje Lot 3

Uniunea Europeană finanțează cu aproape 3 miliarde de lei Lotul 2 de pe Autostrada Sibiu – Pitești, cel mai dificil lot de autostradă din România, cu un cost total de 7,3 miliarde lei. Pentru prima dată, autoritățile vorbesc de finalizarea acestui lot în anul 2029. Totodată, și pentru Lotul 3, UE acordă o finanțare de aproape 3 miliarde lei, echivalentă cu 40% din valoarea totală.

Lotul 2 Boița – Cornetu (31 km) este construit de asocierea de constructori din Turcia Mapa-Cengiz și include 7 tuneluri din care cel mai lung, la Câineni, de 1,5 kilometri și 49 de viaducte, inclusiv un viaduct cu o lungime de 700 de metri la Boița.

Acest lot va primi o finanțare europeană de 2,93 miliarde de lei, care reprezintă 40% din valoarea totală eligibilă aprobată. Costul total al lotului se ridică la 8,7 miliarde lei.

Analize Economedia

salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda

Este pentru prima dată când Ministerul Transporturilor vorbește despre finalizarea lucrărilor pe acest lot în anul 2029, mai precis în primul trimestru din 2029, arăta un comunicat al Ministerului Transporturilor.

În această vară, pe șantierul secțiunii 2 Boița – Cornetu s-au desfășurat lucrări de amenajare drum tehnologic și defrișări, care au închis Valea Oltului timp de o lună.

Cele mai recente imagini cu Lotul 2:

Totodată, și pentru Lotul 3 Cornetu – Tigveni (37 km), UE va acorda o finanțare europeană de 2,8 miliarde de lei, care reprezintă 40% din valoarea totală eligibilă aprobată. Costul total al lotului se ridică la 8,3 miliarde de lei. Lotul va include 2 noduri rutiere, 52 de poduri și pasaje, un tunel, 2 spații de serviciu și un centru de întreținere și coordonare.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. E bine si 2029 desi eu cred ca va fi 2032!
    Pas cu pas!
    Se prea poate ca drumul sa fie gata daca Presedintele actual va mai candida in 2028 pentru Cotroceni!🙃

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.