Uniunea Europeană finanțează cu aproape 3 miliarde de lei Lotul 2 de pe Autostrada Sibiu – Pitești, cel mai dificil lot de autostradă din România, cu un cost total de 7,3 miliarde lei. Pentru prima dată, autoritățile vorbesc de finalizarea acestui lot în anul 2029. Totodată, și pentru Lotul 3, UE acordă o finanțare de aproape 3 miliarde lei, echivalentă cu 40% din valoarea totală.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Lotul 2 Boița – Cornetu (31 km) este construit de asocierea de constructori din Turcia Mapa-Cengiz și include 7 tuneluri din care cel mai lung, la Câineni, de 1,5 kilometri și 49 de viaducte, inclusiv un viaduct cu o lungime de 700 de metri la Boița.

Acest lot va primi o finanțare europeană de 2,93 miliarde de lei, care reprezintă 40% din valoarea totală eligibilă aprobată. Costul total al lotului se ridică la 8,7 miliarde lei.

Analize Economedia

România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA

Este pentru prima dată când Ministerul Transporturilor vorbește despre finalizarea lucrărilor pe acest lot în anul 2029, mai precis în primul trimestru din 2029, arăta un comunicat al Ministerului Transporturilor.

În această vară, pe șantierul secțiunii 2 Boița – Cornetu s-au desfășurat lucrări de amenajare drum tehnologic și defrișări, care au închis Valea Oltului timp de o lună.

Cele mai recente imagini cu Lotul 2:

Totodată, și pentru Lotul 3 Cornetu – Tigveni (37 km), UE va acorda o finanțare europeană de 2,8 miliarde de lei, care reprezintă 40% din valoarea totală eligibilă aprobată. Costul total al lotului se ridică la 8,3 miliarde de lei. Lotul va include 2 noduri rutiere, 52 de poduri și pasaje, un tunel, 2 spații de serviciu și un centru de întreținere și coordonare.