Uniunea Europeană finanțează cu aproape 3 miliarde de lei Lotul 2 de pe Autostrada Sibiu – Pitești, cel mai dificil lot de autostradă din România, cu un cost total de 7,3 miliarde lei. Pentru prima dată, autoritățile vorbesc de finalizarea acestui lot în anul 2029. Totodată, și pentru Lotul 3, UE acordă o finanțare de aproape 3 miliarde lei, echivalentă cu 40% din valoarea totală.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Lotul 2 Boița – Cornetu (31 km) este construit de asocierea de constructori din Turcia Mapa-Cengiz și include 7 tuneluri din care cel mai lung, la Câineni, de 1,5 kilometri și 49 de viaducte, inclusiv un viaduct cu o lungime de 700 de metri la Boița.

Acest lot va primi o finanțare europeană de 2,93 miliarde de lei, care reprezintă 40% din valoarea totală eligibilă aprobată. Costul total al lotului se ridică la 8,7 miliarde lei.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

Este pentru prima dată când Ministerul Transporturilor vorbește despre finalizarea lucrărilor pe acest lot în anul 2029, mai precis în primul trimestru din 2029, arăta un comunicat al Ministerului Transporturilor.

În această vară, pe șantierul secțiunii 2 Boița – Cornetu s-au desfășurat lucrări de amenajare drum tehnologic și defrișări, care au închis Valea Oltului timp de o lună.

Cele mai recente imagini cu Lotul 2:

Totodată, și pentru Lotul 3 Cornetu – Tigveni (37 km), UE va acorda o finanțare europeană de 2,8 miliarde de lei, care reprezintă 40% din valoarea totală eligibilă aprobată. Costul total al lotului se ridică la 8,3 miliarde de lei. Lotul va include 2 noduri rutiere, 52 de poduri și pasaje, un tunel, 2 spații de serviciu și un centru de întreținere și coordonare.