Autostrada Transilvania : Contestația Selina amână semnarea contractului pentru lotul Chețani-Câmpia Turzii. Lotul ,,Straco” ar urma să fie terminat de Strabag

Lotul Straco

Contractul pentru finalizarea lotului de autostradă Chețani-Câmpia Turzii încă nu poate fi semnat cu Strabag (Austria) după ce constructorul bihorean Selina a depus contestație la Consiliul Național pentru Soluționarea Contestațiilor (CNSC). Cunoscut ca ,,lotul Straco” tronsonul de aproape 16 kilometri de pe Autostrada Transilvania este construit aprox. 34 %, iar după rezilierea contractului cu Straco CNAIR desemnase Selina pentru continuarea lucrărilor. Ulterior, asocierea Strabag-Geiger a depus contestație care a fost admisă, iar după reevaluare Compania de Drumuri a desemnat asocierea condusă de Strabag, câștigătoare. Asocierea de constructori care a câștigat licitația cu suma de 420,34 milioane de lei (făra TVA), are la dispoziție 3 luni pentru proiectare și 18 luni pentru execuția lucrărilor, după semnarea contractului.

Selina are deja un certificat negativ după rezilierea contractului pentru lotul Chiribiș-Biharia, tot pe Autostrada Transilvania. Șansele de admitere pentru contestația Selina sunt minime, susține Asociația Pro Infrastructură : ,,Selina joacă de toți banii pe A3 Chețani-Câmpia Turzii. Săptămâna trecută, pe 11.08.2022, după ce oficialii CNAIR au terminat reevaluarea ofertelor și au desemnat un alt câștigător, asocierea Strabag-Geiger, vă explicam într-un comunicat că perdantul, asocierea condusă de Drum Asfalt-Trameco (grup Selina), poate trage de timp și poate pune bețe în roate, amânând semnarea contractului. Exact asta s-a întâmplat. Grupul păstorit de Beniamin Rus a depus contestație. Așa cum v-am spus anterior, șansele ei de reușită sunt foarte mici. Acum trebuie să așteptăm decizia Consiliului Național de Soluționare a Contestațiilor (CNSC). Dacă CNSC respinge contestația, atunci responsabilii CNAIR sunt obligați să parafeze contractul cu Strabag-Geiger, chiar dacă Drum Asfalt-Trameco ar decide să facă recurs la Curtea de Apel București (CAB).” a transmis API.

Tronsonul Chețani – Câmpia Turzii este singura secțiune care mai lipsește pentru ca municipiile Cluj-Napoca și Târgu Mureș să fie legate prin autostradă completă.

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. Ce hateri sunt cei se la Selina.
    Au depus contestație numai de doru’ lelii. In afara de capital negativ de imagine nu cred ca vor câștiga nimic altceva.

    Au venit cu preț de dumping pe urma au cerut suplimentare cu încă 50%.

  2. Selina a devenit un ghimpe in constructia autostrazilor. Ar fi benefica o lege care ar inpune o taxa pentru fiecare contestatie pierduta, ca sa-i treaca pofta oricarei companii sa depuna contestatie de dragul sicanarii.

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.