Pe finalul anului 2025, șoferii ar putea circula pe aproximativ 27 de kilometri ai Autostrăzii A3, dar numai dacă UMB alocă suficiente forțe și dacă autoritățile rezolvă birocrația necesară în nodul Poarta Sălajului (Românași) și la conexiunea provizorie A3-DN1F la sud de Topa Mică, transmite Asociația Pro Infrastructură.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Aceasta menționează că obiectivul este încă posibil, dar UMB trebuie să-și aducă mult mai multe forțe între Topa Mică și Zimbor.

“Ceea ce momentan nu face, din păcate. Rămâne de văzut dacă atât UMB cât și CNAIR se vor mobiliza corespunzător, în teren și birocratic, ca să inaugureze spre final de 2025 pe Autostrada Transilvania doar 12 (Poarta Sălajului-Zimbor) sau 27 kilometri de la Poarta Sălajului până la sud de Topa Mică, cu o descărcare temporară în acest punct”, transmite API.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
Autostrada Transilvania santier
Sursa foto: Asociatia Pro Infrastructură

Asociația care monitorizează șantiere consideră că cele două tronsoane Nădășelu-Zimbor (30,06 km) și Zimbor-Poarta Sălajului (12,24 km), finanțate prin PNRR, au devenit “o rușine nu doar pentru CNAIR, ci și pentru UMB: contractele au fost semnate în 28 decembrie 2020 și 01 iulie 2020, au ordine de începere din 25.01.2021, respectiv 31.05.2021 și ambele prevăd câte 12 luni de proiectare plus alte 24 de execuție”.

Santier pe Autostrada Transilvania
Sursa foto: Asociatia Pro Infrastructură