Banca Transilvania a anunțat că sprijină dezvoltarea celui mai mare parc comercial din Transilvania, URBANO Shopping & Living, printr-o finanțare de peste 16 milioane de euro.
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -
Proiect al URBANO Group, acesta va transforma, începând cu anul viitor, localitatea Florești din județul Cluj într-un hub comercial și de divertisment.
„Susținem companiile românești care investesc în dezvoltare durabilă, iar URBANO Group este un exemplu în acest sens, cu care avem o colaborare foarte bună, de peste 15 ani. Ne bucurăm să avem ocazia de a contribui din nou – prin susținerea URBANO Shopping & Living – la dezvoltarea Clujului și a comunității locale. Pe lângă impactul său imediat în comunitate, un astfel de proiect are potențialul de a dezvolta un adevărat ecosistem în jurul său, devenind astfel un punct de interes pentru dezvoltări imobiliare conexe, în etape ulterioare”, spune Cosmin Călin, Director Executiv Senior Companii Mari, Finanțări Structurate și Factoring, Banca Transilvania.
Prin investiția totală de peste 100 milioane de euro, URBANO Group va contribui la creșterea comunității locale prin accesibilitate, mobilitate și soluții prietenoase cu mediul.
Datorită amplasării, URBANO Shopping & Living va avea un public de proximitate de peste 150.000 de persoane.
„Prin această investiție în noul parc comercial dorim să generăm un impact reprezentativ pentru locuitorii din vestul Zonei Metropolitane Cluj. URBANO Shopping & Living va reflecta viziunea și valorile echipei noastre: dezvoltări integrate, sustenabile, dedicate comunității. Finanțarea acordată de Banca Transilvania validează principiile noastre de investiții și confirmă parteneriatul de lungă durată pentru succesul proiectului”, afirmă Alexandru Șerban, cofondator URBANO Group.
URBANO Shopping & Living va însemna atracții comerciale și de divertisment, pe o suprafață de 25 de hectare: magazin de bricolaj, hipermarket cash&carry, supermarket, magazine de mobilă și decorațiuni, îmbrăcăminte, încălțăminte, sănătate și frumusețe, sport, electronice, jucării, cafenele, cofetării, restaurante drive-in, spații de birouri și săli de evenimente.
Cel mai mare parc comercial din Transilvania va genera peste 500 de locuri de muncă pe parcursul realizării acestuia, precum și ulterior, transmit reprezentanții.
Pe lângă impactul economic și social, parcul are o componentă constând în peste 5 hectare de spații verzi, management energetic eficient, soluții de energie din surse regenerabile sau stații de încărcare pentru biciclete și mașini electrice.