Mastercard Spendingpulse a declarat sâmbătă că vânzările cu amănuntul din SUA de Black Friday au crescut cu 2,5% faţă de cele de anul trecut, excluzând vânzările de automobile, neajustate pentru inflaţie, transmite Reuters, citat de News.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

În septembrie, Mastercard SpendingPulse, care măsoară vânzările cu amănuntul în magazine şi online, în toate formele de plată, a declarat că anticipează că vânzările cu amănuntul din SUA, excluzând automobilele, vor creşte cu 3,7% în timpul sezonului de sărbători, de la 1 noiembrie până la 24 decembrie.

Black Friday se referă la ziua după sărbătoarea Zilei Recunoştinţei din SUA, când vânzările cu amănuntul sunt în mod tradiţional puternice.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

Vânzările prin comerţ electronic au crescut vineri cu 8,5% faţă de aceeaşi zi a anului trecut, deoarece consumatorii au făcut cumpărături online pentru oferte, în timp ce vânzările în magazine au crescut cu 1,1%, a spus MasterCard Spendingpulse.

Cumpărătorii americani au cheltuit 9,8 miliarde de dolari online în timpul Black Friday anul acesta, potrivit datelor de la Adobe Analytics, care sunt în concordanţă cu aşteptările grupului de date şi informaţii a companiei de software Adobe.