Blue Air anunță că va rambursa banii călătorilor doar dacă presupuși investitori vor cumpăra compania

G4Media sept. 15, 2022 0 comentarii
aeroport, tarom, blue air Sursa foto: Ilona Andrei / G4Media.ro

Reprezentanții companiei Blue Air au anunțat joi printr-un comunicat de presă că rambursarea tuturor sumelor datorate pasagerilor care nu au putut zbura din cauza anulării curselor depinde atât de reluarea operațiunilor, cât și de activitatea de vânzare a Blue Air.

Reprezentanții companiei susțin că actualii acționari sunt în discuții cu doi potențiali investitori, iar un alt factor esențial în rambursarea biletelor către clienții păcăliți este aportul în numerar adus de unul dintre cei doi investitori.

Compania mai susține că aeroporturile străine și furnizorii acceptă colaborarea doar cu plata în avans.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Blue Air nu a dat nici un detaliu despre realuarea zborurilor, adăugând că numărul total de pasageri afectați de anulările zborurilor în această perioadă este de aproximativ 230.000.

Comunicatul integral al Blue Air:

Redresarea Blue Air, respectiv reluarea operațiunilor de transport aerian de pasageri, implică o colaborare strânsă și sprijinul din partea tuturor partenerilor comerciali, dar și al tuturor instituțiilor publice și autorităților din România, eforturile depuse de managementul executiv, Consiliul de Administrație și acționariatul societății, fiind insuficiente în lipsa unei astfel de colaborări.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Blue Air își exprimă disponibilitatea permanenta a conducerii executive a societății, de a transmite toate informațiile și informările necesare, și de a participa la absolut orice discuție necesară cu factorii decizionali din cadrul instituțiilor publice și autorităților ce pot ajuta la redresarea companiei, într-o manieră unitară și organizată.

Precizăm faptul că până la acest moment, în urma discuțiilor purtate de conducerea executivă a Blue Air, putem confirma sprijinul primit din partea majorității aeroporturilor din străinătate, incluzând aeroporturile din Italia, Israel, Spania, Marea Britanie, precum și a furnizorilor de combustibil din aceste aeroporturi, pentru a putea relua prestarea serviciilor către Blue Air, sub condiția plății în avans a serviciilor oferite și mizăm pe același sprijin și din partea aeroporturilor din România, Bacău, Cluj-Napoca, București- Otopeni și Iași.

Având în vedere suspendarea activității de transport aerian de pasageri din perioada 6 septembrie – 9 octombrie 2022, vă informăm că numărul total de pasageri afectați de anulările zborurilor în această perioadă este de aproximativ 230.000, reprezentând aproximativ 77.000 rezervări bilete de călătorie.

Rambursarea tuturor sumelor datorate pasagerilor pentru biletele achiziționate depinde esențial de reluarea operațiunilor și a activității de vânzare a Blue Air, și, așa cum am precizat în comunicările anterioare, un alt factor esențial este aportul în numerar adus de unul dintre cei doi investitori cu care ne aflăm în discuții.

Toți pasagerii au fost notificați de anularea zborurilor și au primit 3 opțiuni disponibile: reprogramarea călătoriei pe următorul zbor disponibil, rambursarea în portofelul electronic (Blue Air oferind un bonus în procent de 25%, din valoarea biletului achiziționat drept compensare pentru neplăcerile create pasagerilor noștri) sau rambursarea biletelor achiziționate.

În ultimele zile au fost create peste 17.500 de portofele electronice, totalizând 1.900.000 EUR, iar pasagerii care au ales această opțiune vor putea folosi sumele în vederea achiziționării de bilete imediat ce vom activa procesul de vânzare.

În cel mai scurt timp cu putință vom reveni cu detalii despre modalitatea în care va fi reluată activitatea de transport aerian de pasageri de către Blue Air, în funcție și de rezultatele înregistrare în negocierile cu investitorii, dar și de disponibilitatea autorităților de a ne sprijini în acest proces dificil.