BMW va lansa „Noua Clasă” din 2025. Pentru început aceasta va include un SUV și un sedan

bmw Sursa foto: BMW

Primele modele ale „Noua Clasă” BMW planificate pentru 2025, care vor fi concepute în principal ca mașini electrice, vor fi un  SUV și un sedan mai plat bazate pe cele trei serii anterioare, potrivit rapoartelor presei. Începerea planificată a producției în Ungaria este 2025.

Toamna trecută, denumirea internă NK1 circula deja pentru „trei electrice”; între timp, potrivit raportului din publicația germană Automobilwoche, cele două modele de lansare planificate pentru Noua Clasă sunt denumite și NA0 (SUV) și NA5 (sedan). În ceea ce privește desemnările de vânzări, totuși, cele două modele trebuie să se încadreze în nomenclatura obișnuită a BMW – dar exact cum este încă o întrebare deschisă.

„Noua clasă” este o abordare complet nouă a construcției de mașini, potrivit directorului de dezvoltare al BMW, Frank Weber. Aceasta implică nu numai trecerea de la o platformă de motor cu ardere internă care poate găzdui și sisteme de acționare electrică (ca în viitorul i7) la o platformă electrică care poate găzdui și motoarele cu ardere internă (ca în „Noua clasă”), ci și abordarea la baterie, design, producție și materii prime.

Analize Economedia

salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda

Din rapoartele din toamna anului trecut reiese deja că va fi un sistem de 800 de volți cu o putere de încărcare de până la 350 kW – aceste cifre sunt confirmate și în raportul actual. Întrucât unitățile de stocare a energiei urmează să fie instalate într-un mod nou în „Clasa Nouă”, răcirea va fi mai eficientă, iar pierderile de autonomie în timpul iernii vor fi mai reduse, potrivit Automobilwoche.

BMW va continua să se bazeze pe încărcare AC și DC – chiar și cu 350 kW, câteva minute de timp de încărcare vor fi în continuare necesare pe termen lung. Compania cu sediul în München nu plănuiește o funcție de schimbare a bateriei și a descris astfel de stații de schimb ca „nu sunt oportune din punctul nostru de vedere”. În schimb, accentul se pune pe dezvoltări precum bateria cu stare solidă și reciclarea bateriilor.

Producția noii clase este programată să înceapă în 2025 la uzina de lângă Debrecen, în Ungaria, care este construită în acest scop. Cu toate acestea, după începerea producției în Ungaria, noua clasă va ieși de pe linia de producție la uzina principală din München. Cu toate acestea, raportul nu spune cum vor fi distribuite modelele NA0 și NA5 între fabrici. Cu toate acestea, un sedan electric de dimensiuni similare, i4, este deja construit la Munchen.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: