Vânzările BMW în octombrie sunt peste aşteptări, iar cele din noiembrie au avut un start bun, a anunţat marţi directorul financiar Nicolas Peter, adăugând că se aşteaptă ca firma să atingă în 2021 limita superioară a estimărilor privind marja de profit la divizia auto, între 9,5% şi 10,5%, transmite Reuters, citat de Agerpres.
Este puţin probabil ca astfel de marje de profit să dureze, deşi atenuarea perturbărilor din lanţurile de aprovizionare în semestrul doi din 2022 ar putea stimula creşterea, a apreciat Nicolas Peter la o întâlnire cu jurnaliştii, la Frankfurt.
“Aş fi dezamăgit dacă nu am atinge limita superioară a estimărilor noastre actuale privind marja de profit în 2021”, a declarat oficialul BMW.
Grupul german, care deţine brandurile BMW, Mini şi Rolls-Royce, se aşteaptă ca vânzările de vehicule electrice să fie cel puţin duble în 2022, şi intenţionează să majoreze preţurile tuturor maşinilor sale noi în medie cu 1%, a anunţat directorul financiar.
Acesta a adăugat că BMW şi-a asigurat deja furnizarea de baterii pentru vehicule electrice până în 2025 şi negociază contractele pentru a doua jumătate a deceniului.
De asemenea, compania intenţionează să-şi majoreze participaţia la societatea mixtă din China – BMW Brilliance – de la 50% la 75%, probabil în primul trimestru din 2022, a declarat Nicolas Peter.
BMW a raportat o creştere de 42,4% a profitului net în trimestrul trei din 2021, la 2,58 miliarde de euro, în urma majorării vânzărilor de vehicule electrice.