Bosch a prezentat, în SUA, un nou motor pentru mașini electrice cu o eficiență de 97%

invataman dual, bosch Sursa foto: Bosch

Bosch a prezentat un nou motor electric pentru vehicule utilitare ușoare și medii. Noul motor electricare o tensiune nominală de 800 volți și este proiectat pentru niveluri de putere între 150 și 230 kW putere continuă.

Noul motor electric este cunoscut la Bosch sub numele de 230. În combinație cu un nou invertor din carbură de siliciu de la departamentul de dezvoltare Bosch, se spune că componenta atinge o eficiență a sistemului de până la 97%. În plus, motorul este foarte ușor, cântărind mai puțin de 140 de kilograme și este special conceput pentru o durată lungă de viață. Nivelul de viteză variază de la 0 la 14.000 de rotații pe minut.

Bosch anunță faptul că noul motor are un cuplu continuu de până la 430 Nm.

Analize Economedia

salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda

Portofoliul american al Bosch include, de asemenea, un nou invertor cu tehnologie carbură de siliciu (SiC). Potrivit furnizorului german, conductivitatea electrică îmbunătățită a acestui nou material semiconductor reduce pierderile de căldură și permite frecvențe de comutare mai mari și o densitate de putere îmbunătățită. Acest lucru permite o eficiență de până la 99%. În plus, „cipurile din carbură de siliciu utilizate în electronica de putere pot îmbunătăți eficiența unității de baterie cu până la 6%”.

Noul motor 230 și invertorul sunt, de asemenea, potrivite între ele astfel încât să poată fi utilizate împreună într-un singur sistem. Potrivit Bosch, acest lucru duce la o eficiență a sistemului de până la 97%.

„Când vine vorba de electromobilitate, portofoliul Bosch acoperă o gamă largă de posibilități pentru a sprijini clienții noștri în introducerea de noi soluții electrificate pe piață”, a declarat Paul Thomas, vicepreședinte executiv, Soluții de mobilitate pentru America la Bosch. „De la sistemele de propulsie la sistemele de direcție până la frâne, portofoliul Bosch include toate elementele de construcție pentru electrificarea vehiculelor și permite o integrare perfectă în diverse arhitecturi electrice și de vehicule ale clienților noștri.”

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: