Bosch a prezentat un nou motor electric pentru vehicule utilitare ușoare și medii. Noul motor electricare o tensiune nominală de 800 volți și este proiectat pentru niveluri de putere între 150 și 230 kW putere continuă.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Noul motor electric este cunoscut la Bosch sub numele de 230. În combinație cu un nou invertor din carbură de siliciu de la departamentul de dezvoltare Bosch, se spune că componenta atinge o eficiență a sistemului de până la 97%. În plus, motorul este foarte ușor, cântărind mai puțin de 140 de kilograme și este special conceput pentru o durată lungă de viață. Nivelul de viteză variază de la 0 la 14.000 de rotații pe minut.

Bosch anunță faptul că noul motor are un cuplu continuu de până la 430 Nm.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

Portofoliul american al Bosch include, de asemenea, un nou invertor cu tehnologie carbură de siliciu (SiC). Potrivit furnizorului german, conductivitatea electrică îmbunătățită a acestui nou material semiconductor reduce pierderile de căldură și permite frecvențe de comutare mai mari și o densitate de putere îmbunătățită. Acest lucru permite o eficiență de până la 99%. În plus, „cipurile din carbură de siliciu utilizate în electronica de putere pot îmbunătăți eficiența unității de baterie cu până la 6%”.

Noul motor 230 și invertorul sunt, de asemenea, potrivite între ele astfel încât să poată fi utilizate împreună într-un singur sistem. Potrivit Bosch, acest lucru duce la o eficiență a sistemului de până la 97%.

„Când vine vorba de electromobilitate, portofoliul Bosch acoperă o gamă largă de posibilități pentru a sprijini clienții noștri în introducerea de noi soluții electrificate pe piață”, a declarat Paul Thomas, vicepreședinte executiv, Soluții de mobilitate pentru America la Bosch. „De la sistemele de propulsie la sistemele de direcție până la frâne, portofoliul Bosch include toate elementele de construcție pentru electrificarea vehiculelor și permite o integrare perfectă în diverse arhitecturi electrice și de vehicule ale clienților noștri.”