Bursa de Valori București (BVB) are o nouă identitate, pentru a atrage românii și companiile către investiții

BVB, Bursa de Valori București

Bursa de Valori București (BVB) are o nouă identitate de brand, menită să repoziționeze bursa drept o alegere potrivită pentru investițiile fiecărui român și un catalizator pentru dezvoltarea companiilor din România, a anunțat instituția, într-un comunicat.

„BVB își propune, printr-un stil și un limbaj vizual modern și actual, să atragă noi companii, parteneri și investitori și, în același timp, să-și consolideze rolul de nucleu al pieței de capital locale și reper pentru evoluția economiei.

Noua identitate plasează brandul BVB în contextul actual, guvernat de digitalizare, oferindu-i o formă minimalistă, scalabilă și ușor recognoscibilă. Simbolul este o interpretare stilizată a celui anterior, având ca inspirație în execuția lui elemente din iconografia românească. Prin noua sa formă, acesta integrează perfect ideea de trecut și viitor și transmite cu forță valorile care au contribuit la dezvoltarea BVB de-a lungul timpului”, arată instituția.

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

Noul logo este o restilizare a celui anterior și face legătura, în mod simbolic, între înființarea bursei de la București de la 1 decembrie 1882, relansarea ei în 1995 și poziționarea actuală orientată spre viitor.

Noua identitate a BVB va fi susținută și de un nou slogan: Viitorul e al celor care investesc în el.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: