Tendința post-pandemică a oamenilor de a prioritiza călătoriile ar putea fi o schimbare permanentă în obiceiurile de cheltuieli ale consumatorilor, a declarat marți șeful celui mai mare grup hotelier irlandez Dalata, scrie Reuters.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Compania, care operează mărcile Maldron și Clayton și administrează, de asemenea, 19 hoteluri în Marea Britanie, a raportat un salt de 24% de la an la an în profitul de bază ajustat în primul semestru, la 103 milioane de euro, și a declarat că nu a văzut niciun semn de încetinire a cererii de camere.

“Cu siguranță, cu 2, 3, 4 ani înainte de COVID, oamenii în vârstă de 20 de ani ar fi prioritizat călătoriile și experiențele în detrimentul achiziționării de lucruri. Această tendință începuse deja și pare să se fi extins acum la o populație mai largă”, a declarat directorul general Dermot Crowley pentru Reuters într-un interviu telefonic.

Analize Economedia

studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat

“Nu există nicio îndoială că o mare parte din acest lucru este legat de post-COVID, dar cu cât durează mai mult, cu atât te gândești mai mult că, ei bine, ar putea fi de fapt o schimbare în obiceiurile de călătorie ale oamenilor.”

Crowley a spus că se pare că există, de asemenea, o schimbare de durată în ceea ce privește rezervările corporative, unde oamenii fac mai puține călătorii, dar rămân mai mult timp, iar marile multinaționale din Irlanda cheltuiesc mult mai puțin pe călătoriile de afaceri decât înainte de COVID.

Dalata a declarat că venitul pe cameră disponibilă (RevPAR) – o măsură cheie a performanței a unui hotel – se așteaptă să fie cu 5% mai mare de la an la an în lunile cheie iulie și august, după o creștere de 23% în prima jumătate a anului.