Tendința post-pandemică a oamenilor de a prioritiza călătoriile ar putea fi o schimbare permanentă în obiceiurile de cheltuieli ale consumatorilor, a declarat marți șeful celui mai mare grup hotelier irlandez Dalata, scrie Reuters.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Compania, care operează mărcile Maldron și Clayton și administrează, de asemenea, 19 hoteluri în Marea Britanie, a raportat un salt de 24% de la an la an în profitul de bază ajustat în primul semestru, la 103 milioane de euro, și a declarat că nu a văzut niciun semn de încetinire a cererii de camere.

“Cu siguranță, cu 2, 3, 4 ani înainte de COVID, oamenii în vârstă de 20 de ani ar fi prioritizat călătoriile și experiențele în detrimentul achiziționării de lucruri. Această tendință începuse deja și pare să se fi extins acum la o populație mai largă”, a declarat directorul general Dermot Crowley pentru Reuters într-un interviu telefonic.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

“Nu există nicio îndoială că o mare parte din acest lucru este legat de post-COVID, dar cu cât durează mai mult, cu atât te gândești mai mult că, ei bine, ar putea fi de fapt o schimbare în obiceiurile de călătorie ale oamenilor.”

Crowley a spus că se pare că există, de asemenea, o schimbare de durată în ceea ce privește rezervările corporative, unde oamenii fac mai puține călătorii, dar rămân mai mult timp, iar marile multinaționale din Irlanda cheltuiesc mult mai puțin pe călătoriile de afaceri decât înainte de COVID.

Dalata a declarat că venitul pe cameră disponibilă (RevPAR) – o măsură cheie a performanței a unui hotel – se așteaptă să fie cu 5% mai mare de la an la an în lunile cheie iulie și august, după o creștere de 23% în prima jumătate a anului.