Metrorex, în parteneriat cu Eco Synergy și Rematholding, lansează o campanie pentru încurajarea colectării și reciclării deșeurilor, care își propune și să crească interesului cetățenilor pentru călătoria cu metroul – “transport ecologic, nepoluant”.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Cei care doresc să participe în campanie pot veni în perioada 2 – 20 august în stațiile de metrou Dimitrie Leonida și Pipera (intrarea principală), la un stand dedicat. Călătorii vor oferi 5 deșeuri (PET-uri, sticle sau doze de aluminiu), iar în schimb vor primi o cartelă de metrou cu o călătorie.

Reprezentanții Metrorex susțin că vor să încurajeze programele ce au ca scop protecția mediului, aliniindu-se astfel politicilor naționale și internaționale ecologiste. “Prin această campanie se dorește sensibilizarea opiniei publice și creșterea gradului de conștientizare cu privire la importanța protejării mediului înconjurător”, arată compania de transport.

Analize Economedia

studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat

„Astfel de campanii sunt necesare pentru schimbarea comportamentului cetățenilor cu privire la păstrarea mediului înconjurător curat și nepoluat, dar și pentru promovarea beneficiilor utilizării transportului subteran ca mijloc de transport ecologic. Prin aceste tipuri de acțiuni, societatea noastră dorește să se implice activ în formarea unor comportamente responsabile din punct de vedere ecologic”, a transmis Ștefan Paraschiv, director general Metrorex.