Reprezentanții Carrefour au comentat informațiile despre vânzarea afacerii din România, spunând că „grupul a inițiat o analiză aprofundată a portofoliului său de activități”. Amintim că Ziarul Financiar a scris anterior că grupul francez Carrefour tatonează vânzarea operaţiunilor din regiune, inclusiv din România.
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -
„Aflat la jumătatea procesului de implementare a planului strategic Carrefour 2026, și ca răspuns la schimbările din piață, Grupul a inițiat o analiză aprofundată a portofoliului său de activități, care acoperă toate liniile de business și modelele organizaționale. Această evaluare a portofoliului a început, iar în acest moment Grupul nu comentează zvonurile din piață”, au transmis reprezentanții Carrefour la solicitarea Economedia.
Ziarul Financiar a scris anterior că grupul francez Carrefour, care de mai multă vreme îşi caută direcţia şi, implicit, un model de business sustenabil pe o piaţă de retail în continuă transformare, analizează exit-ul din Europa Centrală şi de Est, inclusiv din România.
La masa discuţiilor, atât mari retaileri prezenţi local, cât şi un fond de investiţii.
Pe plan local, Carrefour este unul dintre cei mai mari retaileri ca cifră de afaceri, cu venituri anuale de peste 3,5 mld. euro.
Compania operează pe plan autohton peste 450 de magazine sub mai multe formate.