Peste 600 de poziţii disponibile atât la sediul central, cât mai ales în magazinele Carrefour de tip hipermarket, supermarket şi express, precum şi în magazinele Supeco, din Bucureşti şi Ilfov sunt disponibile în cadrul primului târg de joburi organizat de companie în 6 şi 7 mai, în parcarea hipermarketului Orhideea din Bucureşti, scrie Agerpres.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Câteva dintre poziţiile disponibile în cadrul târgului sunt Casier, Lucrător Universal, Lucrător Universal Produse Proaspete, Manager Adjunct Stagiar, Asistent Achiziţii, Asistent Contabil, Specialist Aprovizionare, Buyer şi Buyer Assistant.

Poziţiile prezentate în cadrul târgului de adresează candidaţilor din Bucureşti şi Ilfov, însă posibilitatea de a se alătura lumii Carrefour este deschisă publicului din întreaga ţară, cu 300 de oportunităţi disponibile în prezent, la nivel naţional.

Analize Economedia

auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania

„Lansarea unui târg de joburi Carrefour este un pas important, dar natural în acelaşi timp, pentru un ecosistem în permanentă dezvoltare şi în linie cu statutul nostru de angajator de top cu peste 17.000 de colegi la nivel naţional. Noua iniţiativă reflectă viziunea noastră privind resursele umane, construită pe principiul conectării oamenilor cu cele mai bune oportunităţi pentru ei, oferindu-le transparenţă şi consiliere din prima clipă”, a declarat Alina Gamauf, Membru în Comitetul Executiv, Carrefour România.

Târgul de joburi Carrefour are scopul de a oferi participanţilor din cât mai multe categorii vizibilitate totală asupra oportunităţilor, dar şi de a identifica potenţiali candidaţi interesaţi de toate poziţiile disponibile în cadrul companiei.

Astfel, timp de două zile, echipele de Recrutare şi Employer Branding se vor afla la târg pentru a-i întâmpina pe cei interesaţi cu toate informaţiile necesare în vederea alegerii rolului potrivit în cadrul echipei Carrefour. În plus, toţi participanţii care se înscriu în baza de date Carrefour vor avea parte de mici surprize pe loc.