Trendyol anunță integrarea pe platformă a Carrefour, unul dintre principalii retaileri din România. Clienții din întreaga țară au acces la produsele Carrefour direct prin aplicația Trendyol, indiferent de locația magazinului fizic.
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -
Gama Carrefour de pe Trendyol acoperă peste 200 de categorii de produse, adresând o gamă variată de nevoi de zi cu zi. Printre acestea se numără detergenți, produse pentru copii și bebeluși, cafea, articole de beauty și îngrijire personală, produse pentru curățenia locuinței, articole pentru animale de companie, jucării și electrocasnice mici.
„Parteneriatul cu Carrefour reprezintă un pas important în consolidarea marketplace-ului Trendyol pe plan local. România este o piață-cheie de creștere pentru noi, iar această colaborare ne ajută să ne extindem oferta de cumpărături de zi cu zi, oferind acces rapid și convenabil la produse, la aceleași prețuri ca în magazine. Carrefour este unul dintre cei mai importanți retaileri din țară și suntem încântați să facem produsele sale mai accesibile prin intermediul platformei noastre”, declară Irem Yılandil, Head of International Expansion la Trendyol.
„Acest parteneriat reprezintă un pas important în consolidarea strategiei noastre omnichannel și în diversificarea canalelor de vânzare. Am lansat acest proiect cu o selecție de produse de bază, în care mărcile proprii Carrefour au o pondere semnificativă, acoperind categorii precum electrocasnice, articole pentru îngrijire personală și a casei, produse de băcănie și hrană pentru animale.”, declară Narcis Horhoianu, Chief Marketing Officer & E-commerce și membru în Comitetul Executiv Carrefour România.
Toate comenzile Carrefour de pe Trendyol sunt livrate la nivel național prin FAN Courier, cu livrare rapidă și fiabilă în aproximativ 72 de ore.
Selecția Carrefour pe Trendyol va fi extinsă în curând, incluzând categorii precum electronice pentru casă, electronice de larg consum și articole pentru grădină.
Trendyol a fost fondat la Istanbul în 2010 și între timp a devenit primul decacorn din Turcia și una dintre cele mai importante platforme de comerț electronic din lume. Marketplace-ul conectează peste 250.000 de comercianți și branduri cu mai bine de 40 de milioane de clienți prin intermediul aplicațiilor dedicate în limbile locale din Turcia, Azerbaidjan, statele din Golf, Europa Centrală și de Est și nu numai.
Carrefour România este unul dintre cei mai mari angajatori din România, cu o echipă de aproximativ 17.000 de oameni.
În 2024, Carrefour a plătit la bugetul de stat prin toate companiile prin care este prezent pe piața locală (Carrefour Romania S.A., România Hypermarche S.A., Supeco Investment SRL și Columbus Active SRL) impozite și taxe de aproape un 1 Miliard de lei, în creștere cu peste 20% față de 2023.
Odată cu achiziția operațiunilor Romania Hypermarche SA, Carrefour ajunge la peste 450 de magazine, în 113 orașe din țară .