Carrefour România a înregistrat a doua cea mai mare creștere a cifrei de afaceri la nivel european, de 9% în 2022

Carrefour Sursa foto Facebook 1

Carrefour România a înregistrat vânzări în creștere 17,8% în trimestrul patru din 2022, în comparație cu 2021, în special datorită bunei performanțe a hipermarketurilor, într-un context normalizat pentru cele situate în centre comerciale, potrivit unui comunicat de presă al companiei. România ocupă a doua poziție ca evoluție a cifrei de afaceri pe plan european, cu o creștere de 9% în termeni comparabili (LFL).

Carrefour România a încheiat anul financiar cu 402 magazine în toate formatele la sfârșitul lunii decembrie 2022 – hipermarket, market, express și discount, precum și o prezență online cu livrare pentru întregul portofoliu de produse. 

Astfel, în 2022, Carrefour și-a continuat expansiunea și a deschis 46 de magazine, dintre care patru magazine Supeco (discounter), trei Carrefour Market și 29 Carrefour Express și 10 magazine în regim de franciză; alături de o extindere a amprentei digitale prin intermediul partenerilor, Bringo și Glovo România. Cifrele înregistrate continuă trendul ascendent al afacerii. 

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

„România a avut o evoluție excelentă în 2022 în cadrul Grupului, confirmând că Europa Centrală și de Est este regiunea cu cea mai rapidă creștere din Uniunea Europeană. A fost primul an post-pandemic, dar și un an plin de provocări pentru industria de retail și, în pofida inflației, am reușit să absorbim perturbarea din piață, să ne asumăm o parte din costuri și să protejăm puterea de cumpărare a clienților noștri din România, printr-o varietate de măsuri, precum promoții, produse marcă proprie, activări comerciale”, a declarat Régis Moratin, chief financial officer Carrefour România.

La nivel de grup, Carrefour a înregistrat o creștere a vânzărilor de 8,5% față de 2021, o creștere de 26% a sectorului de e-commerce și un flux record de numerar net disponibil liber de 1,26 milioane euro în 2022, comparativ cu 1.227 milioane în 2021. 

Comentarii

  1. De asteptat , dupa ce au crescut si inca cresc salbatic preturile. Daca ar fi crescut la fel in Franta probabil era revolutie .

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.